elinnnborg

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av elin borg - 28 januari 2010 21:31

Close the door and leave your key
You think you've got me but you'll see
When you're starting to lose me
I'm already gone

amanda jenssen - happyland

mega (Y)


Ja iaf, elin fick tydligen inte komma in på festn nu längre, ? ja så hon sticker till en annan fest väl :) men annars blir det som planerat med mig o jeffe :)

har lästreliionen en gång, 32 sidor.

nej fyfan inte kul alls. ska jag läsa det en gång till eller?

usch. ska läsa engelskan nu sen får jag nog fantamed ta det en gång till -.-'

GUD det är så himla jobbigt med skola, kan det inte bara ara sm det var i ettan typ?

när dt enda plugget i skolan var 1+1 och resten av dagen hade man rast och hoppa hopprep ?

nej för nu ska vi ha 529 000 prov i veckan!

Jaja jag få bita ihop denna sista terminen , trots allt lov om två veckor! :) en hel vecka, underbart.

JA, vi får tänka på att sommaren kommer snart och vi kan faktiskt stå ut i någon månad till med detta skit vädret :)

Ja vi hörs imorgon bebisar :*

poss

Av elin borg - 28 januari 2010 19:12

Hejsan eller godkväll mina bloggläsare!

blev inte alls ngn sång eller trräninge idag, ibland ändrar sig alla planer för en liten sak,

var i skolan till halv tolv typ, hade mega ont i magenhelaagen så stannade jag bara för att jag kulle sjunga med agneta, men då fick jag reda på att hon var sjuk, då gick jag till maria( min mentor ) och sa att jag gick hem då, så blev intgen träning heller,

tog etvå mackor och kolla på paradise hotel när jag kom hem och somnade efte två avsnitt och vaknade vid 5 då det var middag, ris med kyckling o ngn typ av wok eller ngt med stark/sur sås, gott  men jag tyckte det blevv lite för starkt.. :P

ajja, sett färdigt alla paradise avsnitten som jag missat nu, mega bra (y)

andreas är sexig, (;

men de nnya tv6 play är mkt bättre nu hackar det inte lika mkt :) mkt bra!

ja nu måste jag fkt läsa, jag har ju skrivit hela veckan , kja nu måste jag plugga.

har jag gjort det? nej :s har läst det två ggr kanske. och engelskan en gång.

och imorgon gäller det så nu kommer jag och so boken ligga i koma en lång stund en dissar jag han för engelskan (y)

pappa tog ut pengar till mig idag som tur var så jag klarar mig imorgon ;)

elin kommer till mig vid 4 eller ngt imorgon så gör v vid oss här vet inte om jeffe gör det också maybe , så¨tänkte vi kankse äta på kinesen om inte pappa tänkte laga ngt riktigt smarrigt ;P

sen sticker vi til mattias vid 7 och för festar där, sen drar vi väl till örja vid 9 kanske?

:)

Ja, hoppas det blir en trevlig kväll, men det tror jag säkert :)

skriver kanske när jag vaknat ur kom religionkoma!

puss på er gullungar!

Ovido - Quiz & Flashcards