elinnnborg

Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

rewind

Av elin borg - 28 januari 2010 19:12

Hejsan eller godkväll mina bloggläsare!

blev inte alls ngn sång eller trräninge idag, ibland ändrar sig alla planer för en liten sak,

var i skolan till halv tolv typ, hade mega ont i magenhelaagen så stannade jag bara för att jag kulle sjunga med agneta, men då fick jag reda på att hon var sjuk, då gick jag till maria( min mentor ) och sa att jag gick hem då, så blev intgen träning heller,

tog etvå mackor och kolla på paradise hotel när jag kom hem och somnade efte två avsnitt och vaknade vid 5 då det var middag, ris med kyckling o ngn typ av wok eller ngt med stark/sur sås, gott  men jag tyckte det blevv lite för starkt.. :P

ajja, sett färdigt alla paradise avsnitten som jag missat nu, mega bra (y)

andreas är sexig, (;

men de nnya tv6 play är mkt bättre nu hackar det inte lika mkt :) mkt bra!

ja nu måste jag fkt läsa, jag har ju skrivit hela veckan , kja nu måste jag plugga.

har jag gjort det? nej :s har läst det två ggr kanske. och engelskan en gång.

och imorgon gäller det så nu kommer jag och so boken ligga i koma en lång stund en dissar jag han för engelskan (y)

pappa tog ut pengar till mig idag som tur var så jag klarar mig imorgon ;)

elin kommer till mig vid 4 eller ngt imorgon så gör v vid oss här vet inte om jeffe gör det också maybe , så¨tänkte vi kankse äta på kinesen om inte pappa tänkte laga ngt riktigt smarrigt ;P

sen sticker vi til mattias vid 7 och för festar där, sen drar vi väl till örja vid 9 kanske?

:)

Ja, hoppas det blir en trevlig kväll, men det tror jag säkert :)

skriver kanske när jag vaknat ur kom religionkoma!

puss på er gullungar!

 
 
johanna

johanna

28 januari 2010 21:47

Ja precis! :D Ja de gör vi allt. Tack så mycket :) Ja fyfan as jobbigt ha klädproblem man blir nästan ledsen :/ men vi ses

http://www.jofuckinghanna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin borg - 28 februari 2011 00:17

Heeej!   som ni säkert märkt har jag bytat blogg, eller slått ihop mig med jesse. på : http://jesselle.devote.se   och där går det väl bra, blir iaf fler inlägg när man är två! så ni som inte läst det så hittar ni mig där nu iallafall :...

Av elin borg - 31 december 2010 13:06

heej! säger gott nytt år nu för jag kommer ju nt sitta vid datorn inatt ;) kommer bli en helt wonderful dag. men  dock inte mitt hår, längtar tills vi ska börja med hår i skolan, och det ska vi nu efter lovet! (Y) vet inte heler hur jag ska smi...

Av elin borg - 30 december 2010 00:09

hej. eftersom att jag och jesse är så tighta och att jag alltid är med henne ändå, och att vi är bästisar och typ världens bästa bästisar. så kom jag precis på att vi kan göra en blogg tillsammans ist så sumpar vi denna kassa bloggen som jag knap...

Av elin borg - 28 december 2010 21:48


ja jag vaknade av att jag grät i min dröm, så jag låg och andades sjukt konstigt sa johanna, jag sov hos henne inatt nere hos frida i hennes lägenhet som johanna passar, vi hade en jätte mysigt kväll igår och titta på film. iallafall så kommer jag ...

Av elin borg - 27 december 2010 01:54


hejhejhej :)   är väldigt dålig på att blogga nuförtiden, eller ja alltid egentligen men dåligare nu när jag inte skriver förhoppningsvis haha.   har inget speciellt att skriva, skriver bara f´ör att alla klagar  på att jag inte skriver. så...

Ovido - Quiz & Flashcards