elinnnborg

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av elin borg - 12 januari 2010 21:15

har fått mitt nya sim kort nu,

blev ett comviq kontantkort som alltid (y)

tkr det är bäst :)

men ska lämna tillbaka min nya mobil om jag får :P

tkr inte om den, den är fin men inget mer :s

blir nog en ericsson istället :)

lättare så,

ser på jag ska bli en stjärna eller vad det heter nu :) sen paradise sen ska jag sova igen ;)

pusss på er <3

Av elin borg - 12 januari 2010 18:49

fyför

jag har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv.

somnade i skolan ett antal ggr och nu har jag sovit sen jag kom hem

väntar på att mamma ska bli klar med pannkakorna, så ska jag käka menn sen är det bud på att sova igen faktiskt :o

jag vill se paradise hotel också, så får vakna då igen..

annars gick det bra i skola, förutom att jag var för trött för att skriva en uppsats haha (N)förra året var lägsta intagnings poäng 180 på campeon, då hade jag kommit in:(  medel var 260 poäng..

hoppas det inte höjs alltför mkt alltså!

POSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Av elin borg - 12 januari 2010 06:58

nej fy för, vad jag är trött!

gud så hemskt..

villlllllllllllllllllll inte till skolan :(

Ovido - Quiz & Flashcards