elinnnborg

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av elin borg - 17 januari 2010 17:10

lyssnar på håkan nu, därav rubriken ;*

ja, det är typ det enda jag sysslar med, gjorde pannkakor innan och kollade på Moran Pålsson och nu laddar ja alla hip hip säsongerna så hoppas dom blir klara ikv ;)

sen imorgon blir det att plugga 100 % !     

kemi leksförhör på ons + engelskläxa till ons också..

håkan tar mig till kärlek ikväll :)

<3<3<3

 

    

maskerad ;*

pct

Av elin borg - 17 januari 2010 11:43

Gårdagens bilder


          

Av elin borg - 17 januari 2010 11:34

godmorgon.

Jag har precis ätit frukost nu, tänkte titta på ngn film eller ngt ..

Igår blev det fest endå, jag matilda & Jennifer stack dit, hon kom hit efter bion så gjorde vi vid oss här. sen stack vi då till Douglas på fest, gömde tyvärr fota på festen :/

men jag och matilda skulle tagit sista bussen hem, men vi missade denn såklart (n)

Så Fred var snäll och körde hem oss,

somnade direkt när jag kom hem :)

sköööööööönt!

idag ska jag ta det lugnt med tv & film,

blir hamburgare till middag med mammsen senare också :)

pusss


                                 

haha , förlåt för konstig humor, vi snackar om min ''mamma'', för på något konstigt sätt har vi börjat tro att jag är calleps dotter, fråga mig inte hur (y)


                         

Bilder från fredags!

Ovido - Quiz & Flashcards