elinnnborg

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av elin borg - 23 januari 2010 17:04

Japp tjena,

jag har städat lite och så, ska byta påslakan nu sen in i duschen

sen är det mat, kalkon och potatis, brun sås och gelé &  sånt gott ;)

sen kommer jennifer och vi får se var vi vänder!

hörs senare

 posss<3

Av elin borg - 23 januari 2010 16:59

 

me

fest ;*  

oskar & jennifer  

ellinor, mattias, kenny & oskar  

Anna  

mattias och jennifer  

Julia och patrik 

Jennifer och mattias

  

jeffe & jag  

Jeffe och jag ;*  




några bilder från skolan igår..


mohaha  

caroline och ludvig  

hanna & matilda  

jag ;*  

caroline och jag  

hej

Av elin borg - 23 januari 2010 14:44

jag vet att jag inte skrev igår ..

inte bra av mig :P

men somnade när jag kom hem från skolan och sen var det middag sen kom jennifer så gjorde vi vid oss sen körde vi och hämta dricka och lite saker, sen körde mamma oss till festen

och det var faktiskt skit kul :)

mkt glatt folk var där och jag var på toppen  humör nästan hela kvällen!

jeffes daddi hämta oss när festen var over,

blev nattamat när vi kom hem till Jeffe, smörgåstårta! mumms, sen somna vi nästan dirr.


jag vaknade mitt i natten jag hade en jättekonstig dröm, helt hemsk..

att jag och jättemånga av mina kompisar satt vid en jätte brant klippa med vatten länst ner, säkert 100 m ner till vattnet. alla satt utom jag för jag låg ner precis vid kanten? fråga mig inte varför. iallafall, så var det två av mina kompisar som trillade ner och som dog direkt då som kom adrig upp till ytan igen? jag kommer inte ihåg vilka det var, och ingen brydde sig utan vi satt/låg kvar där och snackade, sen så kommer jag ihåg att det var linus i min klass som hoppade, alltså han hoppade ner för klippan precis som om det var typ hopptornet på citta? ( ett utomhusbad i landskrona) jag följde honom medans han hoppade han kom upp till ytan igen som dom andra inte gjort, sen tog an ett andetag och log, sen bara dog han? sen flöt alla kroppar upp till utan och dom hade jätte konstiga miner, ingen märkte det förutom jag så jag bara : OHH kolla linus hoppade ner i vattnet! så kollade alla och alla började puttas och trängas, jag som låg precis vid kanten tappade balansen och skrek ; HJÄLP. jag föll bakåt, och då vanade jag, jag hann inte trilla ner i vattnet. det kändes helt verkligt också, som att de var påriktigt att jag trillade liksom.. Undra om det var därför jag vaknade? för att man inte får dö i drömmar kanske? Har någon av er drömt att ni har dött? alltså riktigt känt det och sett att ni dött? det var riktigt hemskt att uppleva och ''se'' det var som en skräckfilm som jag var med i liksom, usch fyy, det va riktgit jävla hemskt.  jag väckte jennifer och jag börja nästan böla, fyfan har aldrig drömt nånt fruktansvärt innan..  sen somnaede jag iaf om och hade en rolig dröm :)(y)men kommer inte ihåg vad det var ;P


ajja, till frukost blev det smörgåstårta igen, peter hade fått en stor bit av en kompis så vi krängde i oss så mkt vi orkade ;) när jag tagit på mig så stack jag hem och har läst ut pojken som kallades det nu och har läst typ 30 sidor i snabba cash.

Japp, vad händer idag?

skulle höras med Jennifer och elin sen så får se vad det blir ikv.


lägger in bilder från igår lite senare för min kamera är dead!

pusss på er, hoppas ni drömt ngt roligare än mig :s

Ovido - Quiz & Flashcards