elinnnborg

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av elin borg - 16 januari 2010 17:55

nja nästan iaf!

vaknade 2 i häljarp.

igår var vi ju i wormos klubbstuga ch firade att erika blev 18,

idag fyller hon egentligen år så GRATTIS :)

det var gott med smörgåstårta och massa frukt.

när vi käkat kom killarna, vi stannade till tolv och sjöng för erika sen åkte vi till häljarp istället och träffade lite folk där och fortsatte dricka till halv tre typ, sen sov jag där eftersom vi var hos pappas kompis/flickvän eller vad dom är..

alltså hennes dotter som vi var med såklart haha ;D

blev lite köttbullar & makaroner till nattamat, sen sov jag gott i soffan, eller ja vaknade av lite olika saker, att det ringde, att rasmus kom hem och att en av hundarna sprang upp & ner för trappan..

men fick iaf sova ut till kl två ist.

åt frukost där sen körde pappa & jag hem till asmundtorp, tog lite saker där sen gick jag till lena och hjälpte henne att lägga golv med mammsen, sen körde vi och handlade mat till middagen ikv.

nu är jag hemma och ska duscha nu för alldeles strax kommer matilda, sen kommer Lena & Robin och äter middag här, blir bakad potatis med lite olika såser med räkor och skinka o så ;)

vet inte vad jag o matilda hittar på idag, förhoppningsvis fest men annars kan det vara skönt att chilla här också, Jennifer tittar kanske in när hon är hemma från bion också (y)

Nej nu ska jag iaf hoppa in i duschen!

lägger i bilder imorgon från hela helgen istället :)

POSS

Ovido - Quiz & Flashcards