elinnnborg

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av elin borg - 13 januari 2010 23:18

har varit trött nu i tre dagar ;S

det suger snorre iallafall, har inte hunnit göra ngt för jag sover ju helatiden,

tillochmed i skolan? det är ju mega jobbigt, igår skrev vi uppsats och jag kunde inte skriva för jag var för trött! sjukt dåligt, hoppas jag blir pigg snart igen, :/

nu har jag sovit sen jag kom hem, eller ja jag åt först pankakorna jag lagat .. ;)

ska se vänner och csi sen får jag väl sova igen...

vi hörs imorgon! om jag inte sover bort hela dagen som vanligt .. (y)

puss

tja

Av elin borg - 13 januari 2010 15:43

lika trött idag med, men nu börjar jag bli lite piggare,jag gör pannkakor just nu, så jävla segt :P tar sån tid X)

ajja, hände inget kul i skolan idag (N)

skriver lite mer sen, annars bränns pannkakorna ;*

puss

Av elin borg - 13 januari 2010 06:56

men hjälp mig?

sov ju mega mkt igår och gissa vad?

för det första är huvudvärken kvar & Jag är fortfarade mega trött..

åh gud. vad fan ska jag ta mig till? ;s

längtar tills fredag - lördag - söndag.
då ska jag sova som gud själv :)

jag äter nyttig fruukost och så, men blir inte piggare av det :/

Jaja, får gå nu iallafall.

hörs senare, pusss <3

Ovido - Quiz & Flashcards