elinnnborg

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av elin borg - 26 januari 2010 22:21

I'd like to make myself believe
that planet earth turns slowly
It's hard to say that I'd rather stay
awake when I'm asleep
Because my dreams are bursting at se seams

 

everything is never as it seems.

<3

Av elin borg - 26 januari 2010 19:17

hahahihiahahahoe :D

yes, det lönar sig att bli kallad ''hoooe'' iblann faktiskt :o

konfrontera en kille som sagt lite dumma saker nyss, Ja och lustigt nog blir det ofta så när man konfronterar folk att man får antigen reda på en smaskig ny hemlis eller så fjäskar dom bar fett mkt! (y)

ajja, detta var ju inte en rolig hemlis, och det förblir inte en hemlis länge till heller :)

ska ut och gå en runda med Caroline och snacka om saken,

handlar om en vi trodde vi kunde lita på, visade sig tvärt om tydligen.

vad jag hatar mer än folk som ljuger är mussar, pedofiler, sadistiska våldtäcksmän & cancer.

PUSS PÅ DET <3

Av elin borg - 26 januari 2010 15:45

Är det någon av er läsare som tänker söka till Drottning blankas gymnasium i helsingborg? helt ny skola som finns i malmö, halmstad, göteborg, varberg m.m, jag funderar på det faktiskt, stylist vill jag då gå.

BETEENDEVETENSKAP,  MANAGEMENT ,
SPA & FITNESS , STYLIST är programen som kommer att finnas på skolan.

besök deras hemsida som är www.drottningblanka.se 

Är riktigt sugen på den faktist,

ju mer jag tänker på det så kanske jag inte vill gå Campeon alls till och med :o

äh jag vet inte!

HEJT!

Av elin borg - 26 januari 2010 15:32

skoldagen var lång idag, frå 08.00 till 15.10 uschusch.

äntligen hemma nu iaf, ska ta något att äta sen somar jag ett slag! (y)

måste plugga på eng och so idag också. men det fixar jag ikväll, har inget annat viktigt för mig endå.

fast skulle behöa åka till banken men det pallar väl inte pappa idag skulle jag tro, fast pengarna kommer in imorgon och då vill jag kunna använda dom...

jaja, får se hur jag gör med det, kan väl föra över till pappsen annars :)

skriver sen igen, så titta in senare idag ;)

puss på er gulliga bloggläsare! <3

Av elin borg - 26 januari 2010 10:40

Hej (y)

sitter på sv/eng nu, har ingen lärare, vadå chill?

ska läsa i min bok nu, snabba cash.

när jag kommer hem ska jag sova!

måste fixa mitt kort så jag kan ta ut mina pengar imorgon, barnbidraget kommer äntligen då, efterlängtat, men det kommer väl hålla i någon vecka högst.

pusspuss

  

possssssssssssssssssssssssssssssssssss bästis

Ovido - Quiz & Flashcards