elinnnborg

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av elin borg - 15 januari 2010 18:11

godkväll..

somnade när jagg kom hem ovanligt`?

men det var iaf dåligt för jag skulle egentligen till elin..'

men ja, mamma väckte mig vid fem och jag fick stressa lite, åt en macka och gjorde vid mig är klar nu efter en timmes tid.

elin kommer snart och hämtar mig så sticker vi på fest, erika fyller 18 så hon bjuder på mat och så (y) smörgåstårta ryktades det om :P gott isf !

aja, nu får jag sticka :)

hörs imorgon med bilder och info ;)

pusss <3

Av elin borg - 15 januari 2010 07:07

HEJ!

nu funkade bilderna att lägga in minsann & dag!

brilder från skolan i tis ellrer onsdags

plus när jag o jennifer blir tjocka på Rhodos pizzeria..

        

tjugge

                                            

Ovido - Quiz & Flashcards