elinnnborg

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av elin borg - 14 januari 2010 23:54

det är något fel på bloggen?

kan inte lägga in bilder här nu ;o

jaja fortsätt läsa endå så ska jag nog fixa detta ;)

vi var och åt pizza som planerat, sen satte vi oss på maddes och tog en kaffe, mattias kom så satt vi där till tio, jag & jennifer åkte hem till henne och kelade med Tusse hennes katt som varit hos veterinären och opererats för 19000 kr ;o sjukt. han mår bättre nu iaf, det är ju huvudsaken :)

nu ser jag csi och somnar snart!

pussspusss

  

fick trösta er med en gammal bild istället ;d

haha

;*

Av elin borg - 14 januari 2010 20:04

Jennifer är här nu, mamma kör oss ner i stan nu så ska vi käka pizza på rhodos

PUSSPUSSS ;*

blir nog ngra bilder maybe så kika in lite senare ikv ;)


I

Av elin borg - 14 januari 2010 18:30

somnade endå när jag käkat..

typiskt mig, och å blev jag trött igen, aja.

sen vaknade jag av att mamma kom he med pizzabullar , så åt vi det, sen ringde jennifer.

hon kommer lite senare en stund

nu sitter jag på mitt rum och sjunger lite.

har fått en biobiljett av linjen NV..

Farsan på torsdag nästa vecka kl 17.30

man måste åka till helsingborrg och byta ut den lappen vi fick mot en biobiljett typ fort :P för det är först till kvarn som får se filmen,  så tänkte göra det, man kan nte göra det förrens på måndag så får sticka dit då väl.

bara nior som får det så får bli med ngn från min klass väl :)

POSSS

Av elin borg - 14 januari 2010 15:44

Hejsan, hemma nu

kom hem en kvart tidigare iaf, åkte med matildas syste

bussen tar annars längre tid.  iallafall, känner jag mig lite piggare idag,

jag gör makaroner nu, ska kolla OTH, jennifer kommer nog en runda sen också.

inget plugg änsålänge, men ska komma på en sak jag ska göra a sopor som ka ha funktioner? hrm, aja det får jag tänka på.

nu måste jag ta makaronerna så dom inte blir helt mjuka ;)

puss<3

Av elin borg - 14 januari 2010 07:07

nanana, har precis käkat gröt, nu r jag taggad har sovit som fan,igår sov jag 7 timmar på dagen o inatt somnade jag vid 1 så jag har sovit fem timmar i natt också (y)

nu kan jag väl förfan intevara trött mer?

usch hoppas inte,

ska till skolan nu, ha So, Idrott,matte eller ngt, sv/eng, sång & no

hemma vid 4.

possssssssss<3

Ovido - Quiz & Flashcards