elinnnborg

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av elin borg - 19 januari 2010 16:13

Träningen gick jättebra igår, och kul var det också!

blir 2-3 ggr i veckan om inget kommer ivägen eller så.

fick lite dåligt samvete att jag inte skrev mer igår, brukar endå göra mer än ett inlägg om dagen, men somnade igår när jag duschat o så felååååååt.

kollar på hiphip nu, men måste egentligen plugga på kemin vi har imogon, så får väl göra det sen. känns som jag måste vila lite också, himla trött!

och träningsvärk har jag i bröstet och ut i armarna, (Y)

och  så har jag fortfarande lock för örat som jag haft nu mer än en vecka och ont i örat när jag sväljer :o

äh jag bara klagar och klagar!

så kolla ni på ngn annan blogg nu så ska jag se ett avsnitt av hiphip till!

pusss

Ovido - Quiz & Flashcards