elinnnborg

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av elin borg - 27 januari 2010 20:49

hallåj

försov mig lite idag, inte bra :(

kom en timme försent, förintelsens dag idag tydligen så dom kollade på schinders list (eller vad den hette) när jag kom till skolan, den varade i mer än tre timmar ås jag hann ju se den, sjukt jävla bra var den, man rös nästan hela filmen och hade velat stortjuta om jag varit hemma, kom någon tår endå såklart, men gud så hemskt det var alltså, jag kan inte förstå att det faktiskt har hänt på riktigt, det är riktigt jävla sjukt!

fyfan  säger jag bara..

en so-lärare hade lite foton att visa sen hon var i Auswitz * stavning?

jag vill också dit faktiskt.

jaja  , usch ´vill inte tänka på det mer, men TÄNK bara att det är folk som förnekar att det hänt!


Ja tio över tolv tog jag bussen till stan och jag och pappa lunchade, han tog en falafel och jag mc donalds , (y) sen till tandläkaren och få höra dåliga nyheter, karies i B4 karies i 05, också vidare hade tre hål -.-'

jävla skit, endå sitter jag här nu och bälar i mig coca cola, typiskt mig, så jävla dum är jag, ner det blir att trappa ner på den fronten och inte glömma borsta tänderna på kvällarna,...

det tog iaf 2 timmar att köra ner till hölliken idag pågrund avvädret då såklart, körde kanske i 60-70 på motorvägen, ;S

åt fläskytterfilé, pommes, sallad & vinsås till middag , blev lite sent eftersom vi kom två timma senare än vi trodde ;D så diret till soffan efter maten och kollar nu på Robinsson ;)

eller ja inte jag , lyssnar musik i hörlurar och sitter här, Fan jag måste plugga också :s

sökte iaf skola idag och ja, vi får väl se va det blir, får dom prelemenära svaren i april iallafall, och som riktiga i juli.

imorgon ska jag äntligen sjunga igen med agneta, ska träna sen efter skolan också, och sen en jävla massa plugg för jag har engelskläxa och so prov på fredag islam & judendomen, har jag kanske sagt men Ja :)

nej ha det bra, vi hörs imorgon igen i think :)

POSSS <3

Ovido - Quiz & Flashcards