elinnnborg

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av elin borg - 25 januari 2010 23:16

ligger i sängen och kollar tv, fick en gammal tv av helene som hon inte använde så det va gött,

har inte gjort mkt sen jag kom hit, har pluggat lie so & engelska, kollar vänner nu, vet inte om jag ska se csi, men  sen ska jag iallafall sova ;)

puss på er!

nattinatti <3:*

Av elin borg - 25 januari 2010 20:33

hanna kajsa, KARL & LUDVIG, haha I GOT YA!

Fia & caroline  

 

Caroline ;*

     

tröja gina, kofta gina, jeans från ''billig måndag'', passande idag höhö;)

Halsband från typ h&m eller ngt, xD 

Av elin borg - 25 januari 2010 20:20

hallåj!

tja! läget?

skolan idag var chill, sluta tio min tdigare, var hemma kvart i fyra, somnade i mammas säng med Orvar bredvid mig :)

vaknade av att mamma kom  hem , vi åt lite rester rån pajen igår, sen körde vi ner till gymmet och träna en timme, när vi kom tillbaka var pappa redan där och skulle hämta mig och mina väskor ;D

vi körde och hämtade sis nere i stan sen inom mcdonalds, blev en cheese och nu har jag packat upp allt, ska ta en dusch strax och göra lite läxa.

skiter nog i paradise dag.

får se en jävla massa avsnitt imorgon eller på ons, eftersom jag har missat redan två ggr nu, alltså 4 avsnitt -.-' SUCKKK

jävla skola, tår sån tid.

'förresten har jag nog ändrat mig lite inför valet,

kanske ska bli frisör eller stylist?

isåfall på baggium, praktiska gymnasiet i landskona,

vi får se, ska nog snacka med syon imorgon eller på onsdag så ska vi cheka litta :)

nu måste jag plugga faktiskt!

ha det bra, hörs sen eller imorgon, pusss <3

ps, riktigt skönt att träna idag.

man känner sig som en ny människa när man är klar, och känner mig så duktig :)

POSS <3

Ovido - Quiz & Flashcards