elinnnborg

Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

jaja jag har

Av elin borg - 6 januari 2010 16:22

jaja jagb har iaf duschat, men känns inte så lönt att göa v sig när man bara ska sitta hemma,

har iaf fått min nya mobil nu (Y) inemang

tr nog ett tag att lära sig touchen. hatar det faktiskt .. men får se om jag ändrar mig om ett tag, börjar redan lära mig faktiskt.

ska äta kinamat med pappi sis och Helene sen vid 6 tiden, kycklingspett &jordnötssås jadå, det vanliga? yepp..

sen vet jag inte hur det blir om jag endå ska till häljarp eller inte.. får jag grubbla på. pappa ville int hämta mig inatt iaf, och jag känner inte för att sova borta när jag inte är helt frisk, tänk så vaknar jag upp med sket dlig andedräkt + snor som rinner nerför munnen? Haha nejtack (N)

tror ärligt jag blir hemma så får jag hitta på ngt imorgon ist

bättre att vara helt frisk när man ska ut och ränna så jag inte faller tillbaka igen :)

får sitta hemma och  leka med mobilen ist.

just nu kan jag inte ens svara när folk ringer. bra va? :)

hrm, nej tror inte det :P såg paradise hotel nu iaf har kommit ut på internet nu alla som vvarit, gud  vad alla ställde sig konstigt på parcermonin tyckte jag? :P ajja blev väl endå bra :)

nej får nog ta på mig lite kläder nu kanske,

hörs senare, pusspuss <3


 

telefon, snööö 

jeffi  

jennifer lagar mat, / mikrar det som mormor gjort igår ;)  

resultatet  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin borg - 28 februari 2011 00:17

Heeej!   som ni säkert märkt har jag bytat blogg, eller slått ihop mig med jesse. på : http://jesselle.devote.se   och där går det väl bra, blir iaf fler inlägg när man är två! så ni som inte läst det så hittar ni mig där nu iallafall :...

Av elin borg - 31 december 2010 13:06

heej! säger gott nytt år nu för jag kommer ju nt sitta vid datorn inatt ;) kommer bli en helt wonderful dag. men  dock inte mitt hår, längtar tills vi ska börja med hår i skolan, och det ska vi nu efter lovet! (Y) vet inte heler hur jag ska smi...

Av elin borg - 30 december 2010 00:09

hej. eftersom att jag och jesse är så tighta och att jag alltid är med henne ändå, och att vi är bästisar och typ världens bästa bästisar. så kom jag precis på att vi kan göra en blogg tillsammans ist så sumpar vi denna kassa bloggen som jag knap...

Av elin borg - 28 december 2010 21:48


ja jag vaknade av att jag grät i min dröm, så jag låg och andades sjukt konstigt sa johanna, jag sov hos henne inatt nere hos frida i hennes lägenhet som johanna passar, vi hade en jätte mysigt kväll igår och titta på film. iallafall så kommer jag ...

Av elin borg - 27 december 2010 01:54


hejhejhej :)   är väldigt dålig på att blogga nuförtiden, eller ja alltid egentligen men dåligare nu när jag inte skriver förhoppningsvis haha.   har inget speciellt att skriva, skriver bara f´ör att alla klagar  på att jag inte skriver. så...

Ovido - Quiz & Flashcards