elinnnborg

Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

SOMMARTIDER HEJHEJ, SOMMARTIDER!

Av elin borg - 8 januari 2010 20:03

lite sommar minnen <3


konsert, jag & jennifer sjunger play on broken strings  

Jag & bästis palle åker moped, när vi gör det brukar vi ofta sjunga och dansa samtidigt,  I ett hus i skogens slut , liten tomte tittar ut, ja ni vet den ;)

så håll er inne när vi är ute på vägarna!

 

skolavslutningsdagen.

 

Innan skolavslutningen <3 jag & palle  

jag jeffe & jessi & sebbe la rosenblad på cykelbanan.

  

samma här ;*

 

strand outfit ;*  

solen var knepig i några dagar, det kallas Halo detta fenomen, ja precis som beyonce sjunger :)    

kisemisen jeffe  

var tvungen att lägga in bilder på mina skor, som nu är helt pajj!    

jag väntar på buss med 

Alfred som jag ska på fest med :D

 

bara en bild :P  

Maddes med alfred och spidde, dom bygger sånna, ja ni ser. men jag blåste i sönder dom helatiden så dom blev lite sura på mig :/

 

också bara en bild :D  

Kinamat åt jag elin jessica & jennifer ett antal ggr :D  

också bara en bild :P

 

Sanna mitt i solen, efter en fika på espresso tror jag det var :) <3    

Natte, på malmöfestivalen <3

också bara en vanlig sommar bild :D  

mumsig efterätt som jag gjort åt mina älsklingar jessica och jennifer, japp varje dag vi spenderade var det jag som fick laga middag .blev ofta fiskpinnar (y)     

sommaroutfit ;*  

caroline & jag <3

 

sommarbild.   

sommarbild 2  

sommarbild 3  

strandbild :D fick inte lägga in på dom andra tyvärr, dom tror dom är tjocka -.-' SUCK!  

 

men jag är inte rädd för att visa mig inte HAHA :D

maskerad med alfred :D

 

Jennifer & jag en vanlig dag  

Maskerad med elin & Jessica

 

ännu en bekini bild ;D  

blekinge med jeffe + familj och vänner  

simons pool, mums där badade vi ett antal ggr också i somras :)    

Robin och Nattis, hänger utanför kiosken ;) 

jag cyklar överallt på sommaren, älskar det!  

Jennifer kör säkert, amanda är inte så stadig ;)   fick även bli lite bilder från när vi var små, det är jag hon blonda där bak & mina nästkusiner anna & mattias när vi leker i min lekstuga :) 

Blekinge <3  

blekinge <3  

cement med josse :)

 

midsommar för längesen, jag & Jeffe <3    

Alfons och jag sommaren 08

också 08 :) blondie  

Karnevalen 09 Gabby & Jag  


USCH vad jag saknar det.

kom sommaren kom! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin borg - 28 februari 2011 00:17

Heeej!   som ni säkert märkt har jag bytat blogg, eller slått ihop mig med jesse. på : http://jesselle.devote.se   och där går det väl bra, blir iaf fler inlägg när man är två! så ni som inte läst det så hittar ni mig där nu iallafall :...

Av elin borg - 31 december 2010 13:06

heej! säger gott nytt år nu för jag kommer ju nt sitta vid datorn inatt ;) kommer bli en helt wonderful dag. men  dock inte mitt hår, längtar tills vi ska börja med hår i skolan, och det ska vi nu efter lovet! (Y) vet inte heler hur jag ska smi...

Av elin borg - 30 december 2010 00:09

hej. eftersom att jag och jesse är så tighta och att jag alltid är med henne ändå, och att vi är bästisar och typ världens bästa bästisar. så kom jag precis på att vi kan göra en blogg tillsammans ist så sumpar vi denna kassa bloggen som jag knap...

Av elin borg - 28 december 2010 21:48


ja jag vaknade av att jag grät i min dröm, så jag låg och andades sjukt konstigt sa johanna, jag sov hos henne inatt nere hos frida i hennes lägenhet som johanna passar, vi hade en jätte mysigt kväll igår och titta på film. iallafall så kommer jag ...

Av elin borg - 27 december 2010 01:54


hejhejhej :)   är väldigt dålig på att blogga nuförtiden, eller ja alltid egentligen men dåligare nu när jag inte skriver förhoppningsvis haha.   har inget speciellt att skriva, skriver bara f´ör att alla klagar  på att jag inte skriver. så...

Ovido - Quiz & Flashcards