elinnnborg

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av elin borg - 3 februari 2010 23:48

jag och min syster var av med mamma ett tag.

eller ja typ från 7-8 tiden har vi ringt och försökt få tag i henne och varit jätte oroliga, så nu halv tolv svarar hon?

så hade tydligen hem telefonen klabbat, ngt fel med linjen eller något, fattade inte riktigt. och mobilen var på ljudlöst.

alltså när hon svarade så började jag böla, så lättad av att hon var hemma och säker!

gud vet vad jag gjort om något hade hänt henne.

Mamma gör aldrig såhär igen,

gud jag har aldrig varit så orolig innan, det har hänt någon gång men inte såhär länge.

Mamma, jag älskar dig mest i hela världen och du betyder allt för mig.

det är du som gjort mig till detta lilla fusfrö jag är.

Så lämna oss aldrig. för utan dig är vi ingenting, ingenting.

  

<3<3<3

Av elin borg - 3 februari 2010 21:01

kul att man blir utelåst av sin egen syster.

stod och plingade på dörren en kvart efter att bara varit ute och gått en runda med robin och caroline, stod där i tio min kanske, sen gick jag till mina kusiner, så var det helt mörkt i deras hus så jag vågade inte ringa på fallifall jag skulle väcka dom :o

klockan var 8 haha? jaja

iaf så gick jag tilbaka och gringde på typ 20 ggr igen innan johanna kom och öppna för mig :s

hon bara ; jaha ja trodde pappa var hemma, Men Jaha ? så jag hade stått här i en kvart och frysit om pappa varit hemma tror du? :S

Nej, verkligen inte.. snubblade typ 4 ggr i snön också,  otur i oturen.

jaja, annars har det väl varit en bra dag, skolan imorgon igen iaf. :)

vill träna, men får se om det blir så ska prata med mamma :)

puss på er <3

Av elin borg - 3 februari 2010 20:24


     

detta är då mitt ''biggest fan''

enligt henne själv :* någon som vill överklaga? som tros sig var ett mer fan av mig än henne? ;)

kommentera om du är bättre än henne på att vara mitt fan ;) priset är hemligt :*

Av elin borg - 3 februari 2010 18:40

Tänkte visa några av mina favoriter just nu! :)

lyssna och njut! ;*

Rihanna - hard

Rihanna - te amo

Amanda jenssen - happyland

Tom Pulse - cuando

Av elin borg - 3 februari 2010 11:17

Ja vilket ljuvligt väder vi har här nere i skåne (y) *IRONI*

hur har ni andra det där uppe? :)

säkert ännu värre, hahahaha!


ja jag tkr faktiskt om vädret idag i ochmed att alla skolbussar och sånt blev inställda, så det va knappt någon som skulle till skolan idag, möjligtvis någon nörd ;o men ja jag vaknade halv åtta, och hade fortfarande huvudvärk :S

kan någon berätta vad som är fel på mig?

jag somnade 9 igår och vaknade 11 nu, det är 14 timmar ?

helt jävla sjukt


ja johanna väckte mig inte när det var paradise, men jag hade ju iaf rätt att de va jackie som vann ;)

men ska se det på internet sen väl endå.

alltså hon sa att hon väckte mig, och att jag sa , Nej jag ska sova typ. Men nej då måste jag ha sovit när hon sa det för jag har absolut inget minne av det, så jag vaknade kl 1 inatt och skulle se det men nej oj då va det slut så jag gick och la mig igen (y) mega bra.


ja nu ska jag ner och äta frukost iallafall,

kolla någon film kanske poss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards