elinnnborg

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av elin borg - 2 februari 2010 20:12

In the happyland.


  

MUMS :D

Mongo <3

Jag, Sandy & Elin  

Elin<3

Jessica och Jennifer <3  


nu tar jag mig en liten tupplur ch ser om huvudvärken har försvunnit till paradise hotel FINALEN;*

jackie vinner ofc men ska endå bli kul att se såklart :D

Av elin borg - 2 februari 2010 18:36

hejsan hopsan.

har mega ont i huet, har haft det eda sen jag vaknade i morse,

kunde inte somna inatt, för jag kunde inte sluta hosta. mega jobbigt.

troligen därför jag har ont i huet också.

när vi skulle börja vår lektion efter maten klockan ett så kom en lärare in i vårt klasrum och sa typ att alla skulle gå hem nu för det skulle bli snöstorm och sista skolbussen gick tjugo över ett, så alla blev ju as glada, och jag blev mega glad och vi gick runt och skrek, hha hade slutat tio över 3 annars så det va mega bra (y):)


ja jag sjöng med Agneta idag iaf, till två typ, sen tog jag bussen till jennifers skola och var på deras sista lektion, idrott men jeffe va nt med för hon är förkyld, sen åkte vi ner till h&m och gina, köpte bara ett puder (y) var helt blek så var tvungen att sminka mig haha :P


plus mitt är nästan slut endå så lika bra ! ;)

sen gick vi in till maddes och träffade jessica elin sandra och bella,

vi satt där till nu halv sex.

eller ja jag och jennifer och jessica som blev kvar så länge bara,

jag åt en baguette typ med ost & skinka, drack vatten får ju inte dricka cola för minn tandläkare ;)

sen en negerbulle på det lite senare :)

sen far vi ut i snöstormen

och bussen kom direkt när vi gick ut som tur var :)

nu ska jag o jeffe ner och käka me pappa och sis.

fiskgratäng

blir nog gott,

pussssssssssss <3

Av elin borg - 2 februari 2010 00:20

bilder ifrån skolan idag,

ja jag vet att mitt namn är väldigt litet på klasströjan, men skyll på carro för hon skrev det, ville inte skriva själv för jag skiver så fult :(


              

Av elin borg - 2 februari 2010 00:12

kommentar från mammse :

Vet inte om min förra kommentar landade? Jag tycker i varje fall att du alltid är jättefin, du var fin i det vågiga håret.!!! Ta hand om dig bäst. Puss och Kram mamma

 

hihi du är alltid också gullig mamma! love u <3

 

jag var iaf ut med robin o carro innan en stund, sen svängde jag inom jeffe när jag gick hem, eller ja inom. blev där till11 halv tolv typ :P

vi sackade skit som vanligt och kollade tretton snart trettio, megabra (y)

har duschat o fixat nu. har målat ena handen, orkade inte den andra. blir bara fel endå xD

får göra det imorgon när jag är lite piggare haha :)

imorgon ska jag upp kl 7 igen , usch usch-

skolan till tre sen ska jag sjunga med agneta om hon inte är sjuk igen :(

sen ska jag nog in till stan med jeffe o ta en fika, kanske blir någon mer.

annars är det endå mysigt med bara vi två faktiskt :)

Jepp, nu ska jag alldeles strax nanna :)

puss på er

 


Ovido - Quiz & Flashcards