elinnnborg

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av elin borg - 9 februari 2010 18:17

jag har haft en jävla skit dag om jag  ska vara helt ärlig.

har kräkte utan att jag ätit något, kunde stoppa i mig lite nudlar och var skit nöjd! hade fortfarande ont, tog en liten bebis yoghurt och ett äpple, nu spydde jag upp allt det igen. och nu äter jag ännu en bebis yoghurt, kan jag få behålla den nu tack?!


skriver inte mer idag heller.

nu ska jag väl vara sjuk resten av veckan.

jewla skit piss!

hejdå.

förlåt för att jag är sur men jag är inte sur på er såklart :)

vet inte vems fel det är att jag är sjuk men någons fel är det ju.

buhu

ciao!

Av elin borg - 9 februari 2010 13:27

Ja eftersom att saker nästan aldrig blir som man tänkt sig så blev jag förståss sjuk idag..

(N) suger ju sjukt mkt eftersom vi skulle ha nationella prov idag & så skulle jag redovisa min pool på tekniken. och imorgon skulle vi ju bada med skolan.

och tror ju inte att jag kan vara med då heller.. :( så kommer jag få åka dit någon annan gång själv med läraren väl och livrädda, KUL JU!!! :(

åh jag blir sur! jag är nästan alltid sjuk! hatar det..

har inte ätit ngt idag heller så ser ut som ett benrangel eller nej, men jag känner mig som det iaf..

kram

Ovido - Quiz & Flashcards