elinnnborg

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av elin borg - 15 februari 2010 23:54

jag vill ha röev!

mega bra xD

Av elin borg - 15 februari 2010 23:09

bilder från i söndags och idag,

la precis infrån kameran :)


               

fick tröjan av mona :)

och denna jackan 

och denna kavajen

och denna kavajen i mocka :) (y)

mumsig middag hos mona & jan

hehe i bilen  

elin hanssons kavaj jag har på mig  från h&m :)

carro är en bebis..  

...

Av elin borg - 15 februari 2010 21:35

kom på hur jag kunde lägga in bilder från camen också, har inte kunnat det innan så kommer förmodligen fler bilder nu moha ;)

men det gillar vi väl?

och kan ngn hjälpa mig så jag kan göra videor med camen på datorn?

eller man kanske inte kan det på denna :s

har en acer mini data, aspire one (Y) HELP ME ;)

kiss och bajsåldern

sommartider <3 

också sommar :)

bill & bull

Av elin borg - 15 februari 2010 21:02

haha jag står och sjunger som en galning framför spegeln med gardinstången som mikrofon stativ, hahahah!

sjukt kul är det iaf att drömma sig bort att man står och sjunger för en enorm publik på ngn stor scen? :)

haha man kan ju alltid drömma  ;)


middagen var iaf jätte god (Y)

hann inte berätta klart om dagen innan ju så fortsätter nu ;)

på klassrådet idag kom vi faktiskt fram till något, att vi skulle ha allsång på skansen, men ist för skansen så ska vi ha allsång i idrottshallen haha.

hoppas verkligen det bli av, ska ha det till att tjäna pengar till klass resan, vi ska träna på måndagar en timme,  vet inte om det räcker men annars får man väl faktiskt offra lite fritid ;)

blir väl inte klara förrens slutet av nian, men kommer bli riktigt roligt om det nu blir av. hoppas det :) vi har så många olika talanger i vår klass:P typ några som sjunger och någon går på akrobatik, som kom med i talang nu 2010 också, och några som spelar gitarr och handbollsproffs och fotboll haha, kanske inte så kul på en show men, haha några kan dansa och så. stå uppare kanske?

haha jaja, det kommer nog bli jättebra om bara folk vill engagera sig.


förutom det hände inget skoj i skolan, var rätt depp dom sista timmarna, mega ont i huet fick jag.

Jeppjepp! somnade när jag kom hem också, skönt som fan.

imorgon ska jag till pappa, eller efter skolan ska jag till gamlafarmor och johanna ska städa till henne också :P

sen är det fettisdagen också, men jag tkr inte om semlor så blir ingen för mig (y)

sen ska jag vara hos pappa till torsdag för jag behöver hjälp av honom till ett projekt i tekniken, ska redovisa hur en tågbroms fungerar och pappa gör ju tågbromsar i sitt jobb så det blir perfekt ! det ska vara klart på tors så är lite stressad..


Ja så blir plugg för mig hela veckan, ska till stan och köpa en kofta jag spanat in också ngn dag, tors blir det träning också igen, är nog frisk tills dess, ska nog sjunga på tors också om agneta kan.


sen fredag ska vi till mormor & morfar för morfar fyller typ 73 eller ngt! :)

där blir det smörgås tårta , mums!


lördag blir det tjejmiddag och/eller fest.


söndag är det kalas i kävlinge för morbror :)

sen två kalas nästa helg tror jag, sen var det en massa kalas nu i mars också, bland annat för mig!


hihihi jag fyller ju 16 år den 31 mars :)

längtar som tusan, ska börja övningsköra mohaha.

fast längtar mest till alla presenter jag ska få, haha :D

 

Jaja, nu ska jag fortsätta sjunga som en galning väl.

får ju passa på nu innan tio ;)

sen blir det tv och sova!

hörs imorgon om jag inte lägger in ngt lite senare,

pusspuss <3

Av elin borg - 15 februari 2010 18:52

hejsan.

jag sjöng endå i kyrkan idag xD haha.

ville egentligen inte, men agneta kan övertala vem som helst.

kände att rösten kunde spricka precis när som helst men den höll som tur var. '

var inte nöjd allt och började nästan gråta när jag var färdig, men så d¨ligt var det nog inte eftersom dom flesta kom fram och berömde mig och vissa hade tillochmed fått tårar i ögonen och gåshud och sånt så haha.

Kajsa filmade också och det var helt okej (y)

men tänk då om jag varit helt´frisk och tränat lite mer på den?

hur perfekt hade den d¨inte varit?

men kanske lite så det ska vara lite improviserat typ :)

hehe

sen fick jag min sop modell (poolen) redovisad och får betyget efter lovet.

imoron ska jag göra läsförståelsen, i svenska . nationella prov då, och måndagen efter lovet ska jag göra en tre timmars uppsats, också nationella :)

så har faktiskt inte missat så mkt tur man inte ska plugga till dom nationella :)

Men måste gå nu, skrivver mer senare!

ska laga mat u med mamma, blir biffar och potatis morätte och lök i ugnen, cafe de paris till det ;)

btw, kajsa och alfred åker till egypten inatt, trevlig resa guys! <3

POSSS <3

Ovido - Quiz & Flashcards