elinnnborg

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av elin borg - 16 februari 2010 22:27

Livet är en gåta

man blir till och lever sitt liv

igen, igen

tiden går och går

plötsligt tar det slut

en tid

men jag vet att

jag älskar dig

 

        

Av elin borg - 16 februari 2010 22:15

hejsan,

var ute med caroline och robin nyss, gick en liten runda och snackade.

sjukt kallt ute iallafall!

gjorde semla innan och åt den då såklart haha :D

måste få tummen ur rövva och komma in i duschen, sen vill jag se en film, har laddat hem 3 st jag inte sett än så :)

hehe, hörs imorgon.

pusss <3


 

tröjan och koftan jag köpte idag:)

  

  

 

min semlaaaa  

grädde :P   

mums  

hatar mandelmassssssa, så hade mosad banan ist haha:P   

johannas semla, min var mkt finare!      

Av elin borg - 16 februari 2010 19:02

yeyeye,

so hard so hard, so hard, so haard.


 

jag just nu :p

  

godkväll!

har varit en bra dag idag,

skolan var som vanlig förutom att jag gjorde nationella provet i läsförståelse, svenska. det gick bra tror jag :P

sen tog jag bussen in till stan, till gamlafarmor ju, sen när johanna städat klart gick vi ner i stan och jag skulle ju köpa en kofta men den  var inte kvar i den färgen jag ville ha så jag köpte en västkofta* typ hha, och en tröja, man ser det inte bra på bilden så jag ska fota sen när min kamera laddat klar :)

såg en stickad tröja jag vill ha också men får vänta tills jag får mer pengar då :)

ja sen tog vi bussen till mamma och hämtade mina saker och så sen kom pappa och hämtade oss, vi körde och handlade mat och det blev billys panpizza för mig idag, pappa och johanna tog bara lite soppa, dom går på en diet nu typ (: hade jag också behövt men jag behöver god mat :D

räcker väl att jag tränar tkr jag :P

Jeppjepp, nu sitter jag och gör teknik frågor tänkte ringa carro och fråga om hon ville med ut en sväng lite senare också, sen plugga lite mer.

matteprov på tors och apparaten ska vara klar plus sv glosor tills imorgon :P

och lite mer plugg där ja:D haha

skojskojskoj! känns bra att vara ledig nästa vecka faktiskt! (y)

Nu ska jag fortsätta plugga Iallafall!

puss på er <3



Ovido - Quiz & Flashcards