elinnnborg

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av elin borg - 7 februari 2010 21:31

te amo, te amo

Jag har varit ute en stund och gått med caroline och fia

sen var jag inne om hos jennifer och hämtade mina saker sen i fredags!

nu har jag packat för jag ska ju till mamma imorgon,

ska ta en dusch sen kolla ngra avsnitt av the hills sen sova!

imorgon är det en ny dag & en ny vecka :)

hörs imorgon, nattinatti

puss <3

 

PS. mamma vann tävlingen, hon är faktiskt mitt biggest fan ;)

Av elin borg - 7 februari 2010 15:06

Såg precis 500 days of summer,

jag tyckte den var bra iallafall och speciellt eftersom att denna snyggingen var med!


    

Joseph Gordon Levitt

Av elin borg - 7 februari 2010 12:26

godmorgon, käkat frukost precis,

det blev rostade mackor och oboy (y)

ska se någon film nu sen vet jag inte :)

pusss

Ovido - Quiz & Flashcards