elinnnborg

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av elin borg - 4 februari 2010 21:44

hejsan hoppsan

nu är jag hemma igen,

mamma hämtade mig så körde vi till mc donalds, var tvungen att få i mig ngt i magen innan vi tränade och hade bråttom så det fick bli två cheese, sen körde vi och träna , tog en timme typ , sjukt skönt är det. älskar det!

iaf sen var mamma snäll och körde mig hem igen för jag missade bussen :)

hemma själv nu, pappa kommer om ett tag. han har varit på centersyd med helene, han skulle köpa en till tv antenn så jag och johanna kan kolla tv samtidigt och slipper bråka över det, så onödigt -.-'

Imorgon blir det fest & fest :) det gillar vi!

förfest hos jempa sen drar vi till niklas och partajjar rejält ;)

hoppas ni haft en bra dg allihopa för det har jag.

fa vad jag är glad att jag börjat träna ,det är så himla uppfriskande och jag känner mig så bra när jag tränat! sjukt skönt :)

Puss på er gullungar! <3

 

    

Av elin borg - 4 februari 2010 15:45

jepp äntligen hemma,

skolan var som vanligt åkte med carro dit, fick tillbaka våra prov på so;n

sen hade vi idrotts prov typ..? eller ngt, skulle göra en egen lektion + svara på ngra frågor.  det gick väl också rättsåbra ;o

sen hade vi matte, sång och tillsist teknik, ja gör en pool nu :P den är faktiskt söt, ska fota den när den är klar haha :P

jag och caroline hade även vatten krig, för fia hade en badbalja framme full med vatten så vi passade på :P sen snodde jag en påse med isbitar och stoppa in i carros tröja, inte så poppis däremot ;) hehe. men det slutade såå bra sååå. hehe

ja, sen skulle jag egentligen sjunga med agneta igen, men ville hem och plus hon satt i möte så orkade inte vänta (:

så jag och caroline gick hem, satte oss ner och njöt av solen ett tag och åt lite rulltårta som vi fick av en tjej :)

jepp, vet inte vad jag ska hitta på nu, kanske ska sova en stund eller äta  något kanske, tänkte träna sen och sola om jag hinner, med mamma då.

ska ringa henne snart och höra :)

Yes, vi hörs senare!

pusss <3

Ovido - Quiz & Flashcards