elinnnborg

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av elin borg - 18 februari 2010 22:09

så jävla skönt är det att träna, det blir bara bättre och bättre asså, känns inte alls jobbigt att man ska träna :P

idag sprang jag 35 min på löpbandet och sen träna på 10 maskiner ;D

tkr jag var jätte duktig faktiskt, hade velat ha ett löpband hemma, hade sprungit helatiden för det är sjukt kul också fktiskt:P typ när man kollar på tv på kvällen hade man kunnat springa där, vi har ju en typ springmaskin hos pappa men det är ju inte alls samma sak, tkr den är jobbigare och tråkigare :P

japp men nu 'är jag lite hungrig, vet inte om jag ska ta ngt litet, annars går jag och lägger mig så känner jag ju inte att jag är hungrig längre ;) hehe

men ska först in i duschen!

NATTINATTI love

Av elin borg - 18 februari 2010 18:30

hej allihopa!

blev jätte nöjd med redovisningen idag! gick skit bra faktiskt :)

och matte provet gick också bra! :D

så en bra skoldag idag!

bara imorgon kvar sen är det lov! som verkligen är efterlängtat :D

jepp, efter skolan gick jag hem till pappa, sen kom mamma och hämtade mig och johanna, har ätit hemma gjord pirog nu, mumsigt.

snart ska jag och mamma sticka till gymmet och träna en timme typ.


imorgon blir det skolan, ska skriva en engelskuppsats, öva inför nationella då. och vet inte om vi skulle redovisa om en konstnär på bilden också, men vet inte om jag kan göra det för jag kommer inte ihåg konstnärens efternamn xd

men annars får jag nog göra det nästa gång för vår lärare är så snäll ;P

haha, sen efter skolan ska jag hem och duscha, göra vid mig lite och så sen ska vi till mormor & morfar och äta smörgåstårta och fira morfars födelsedag. :)

Sen blir det nog fest i häljarp efter det.


lördag tänkte jag sola på dagen och vara med Jeffe, sen på kvälen ska vi till Elin Hansson för hon ska ha tjejmiddag och övernatting tror ja det blir där ;d


söndag blir det kalas i kävlinge klockan ett och äta mumsig middag där ;)

sen vet jag inte  vad som händer på kvällen..


sen har jag inte så många planer för lovet än, bestämde med Matilda att vi skulle käka lunch på asian palace någon dag iaf och sen blir det väl leka med Jeffe o Jessi mkt får jag hoppas, :) och några fester, maddes och chilla och bara njuta av att vara ledig ;)

hehe.

men jag skriver ju vad jag hittar på dagligen så ni missar inget :D

nä nu ska jag ta på mig träningskläder!

pusspuss <3


  

Ovido - Quiz & Flashcards