elinnnborg

Alla inlägg den 23 februari 2010

...

Av elin borg - 23 februari 2010 17:24

det blev två filmer :p hehe

dance flick och prinsessa.

båda var bra :)

nu blir det köttbullar o makisar ;*

posss<3


och bestämde med matilda fia och kanske caroline att vi skulle äta ute imorgon kväll, blir väl kinamat skulle jag tro :P haha


Av elin borg - 23 februari 2010 13:33

sov hos jennifer igår så orkade inte blogga där igår kväll :)

vi kollade på lilla jönsson ligan på styva linan ;d hehe mega bra

sen spelade jag sims 3 på robins dator hela natten typ hahaha :P

och imorse också nu tills jennifer skulle till filip :)

vill också ha det :P men tror inte det går så bra att spela det på min dator, har ju mini dator så helt liten skärm till det, :/ plus den är nog inte så bra spel dator tyvärr.. Adopterade ett barn och jag jobbar på en restaurang och är träningsnarkoman hahaha :P älskar att laga mat också. låter nästan som jag på riktigt faktiskt ;)


Men nu ska jag kolla en film sen kanske sova lite till i min egen sköna säng:P

vi möblera om lite på jennifer rum igår, typ flyttade sängen och soffan eller ja bytade plats på dom och fällde ut soffan till en säng så nu har hon ''typ'' en dubbelsäng haha :p lite hård bara men det funkar att ligga två i den iaf :)


vi hörs senare!

pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards