elinnnborg

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av elin borg - 24 februari 2010 23:06

hello ;)

är hemma nu, ska se glamorama nu och sen  sista avsnittet som man kan ladda ner av vampire diaries ;D höhö

har haft en väldigt bra och mysig dag idag med mina underbara vänner.

tog några foton på restaurangen men annars inga, dom kommer kanske in imorgon :)

på fredag ska jag se genrepet av melodifestivalen med mamma syster och ngra andra i släkten :D gjorde vi förra året också, fick det av mona och jan i julklapp, är inte så mkt för melodifestivalen men det ska faktiskt bli kul det var kul förra året, fick endå se agnes darin och några fler kändisar förra gången. vet inte vilka som ska uppträda i helgen men det är säkert någon rolig ;D haha iallafall Måns ;) söt är han!

snart är lovet slut, har haft ett bra lov än så länge men kan bli roligare ju :)

nej ska inte tråka ut er längre, har inget vettigt att prata om ändå ;)

puss på er <3

 NATTI

Av elin borg - 24 februari 2010 19:09

godkväll

hann inte skriva i morse innan jag stack till stan,

jag och matilda var på hemligt uppdrag ..

haha sen stack vi ner till stan och dom andra shoppade lite men jag har ju inte fått mina pengar än, får dom på fredag.

nu har jag  kanske tre kr kvar! (y) mega bra, höhö

sen åt vi middag på china palace, blev kyckling på spett med jordnöt sås som vanligt! ;)

sen tog vi bussen hem och sitter nu hos caroline och myser.

dagen har varit mega mysig och bra! :):)


vi ska väl snart ut skulle jag tro ;*

ha det  bra, förresten har jag blivit lite smått beroende av vampire diaries.

mega bra ärdet,har dock bara kommit ut 7 avsnitt, så väntar spänt på resten!

posssposss <3

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards