elinnnborg

Alla inlägg den 17 februari 2010

..

Av elin borg - 17 februari 2010 23:55

sett Glamourama nu på www.tv3.se/play :)

tkr det är riktigt kul faktiskt!

men nu ska jag sova, wish me good luck till imorgon, redovisning och matteprov. huuuuuuhh!

Godnatt folks!

<3

Av elin borg - 17 februari 2010 21:02

Maten var god idag igen,

blev en kopp kaffe sen och tittade på lyxfällan,

jag hade också behövt att dom kom till mig xD

mina pengar försvinner direkt och vet inte riktigt till vad, vissa månader köper jag kanske en tröja för 200 kr? och sen är resten av pengarna endå borta..

ska skriva upp alla mina köp nästa barnbidrag (Y)!

hehe, är typ klar med tågbroms redovisningen , men ska fixa det sista med bilderna imorgon på sv/eng lektionen.

nu ska jag och sis se en film på sexan.

pusssspusss <3

Av elin borg - 17 februari 2010 18:03

hej sötis

jag sitter i köket nu, gör en biff och brun sås, dom andra ska ha köttfärssås me jag tkr inte om det så mkt längre, eller jag har fått för mig det iaf :s så det får bli spagetti till orkar inte göra ngt mer:P

hehe, skolan idag var som vanligt, hände inget speciellt mer än att ja slog rekordet på traffic rush på allas iphone i min klass haha :D

Yepp, ska plugga på tågbromsen och matten ikv, blir kanske ngn film ocskså ..

måste fokusera på skolan ;d hehe


 IN THE KITCHEN ;*

    

Ovido - Quiz & Flashcards