elinnnborg

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av elin borg - 14 februari 2010 23:47

boys, boys, boys

we love them


godkväll damer och herrar!

haft en mysig eftermiddag och kväll hos mona och jan :)

dom bjöd på middag, lax men jag fick kyckling gryta ist för jag är inte så stort fan utav lax så ;)

sen blev det efterätt, socker kaka med glass och bär :) mkt gott.

sen kollade vi blåsningen och tömde monas garderob :P

fick två kavajer, en jacka & tre tröjor :) jag tackar så mycket!

vi var inte hemma förrens tio typ.

sen spelade jag hög musik och grannen kom och klaga -.-' suck

det är den största nackdelen med att vi flyttade till lägenhet , att man sa vara tyst efter tio på vardagar och 12 på helger.

och att det hörs igenom väggarna när jag sjunger xD haha.

liksom jags ka ha betalt när jag sjunger! DAHH

hahhaha nej jag skojade såklart!

men om man typ gör misstag och råkar sjunga falskt så är det inte så roligt om det var det grannen hörde liksom:P det är hemma jag övar ju, det är här jag gör alla mina tabbar  (Y);)

hehe

åt precis en ägga macka, mkt gott:P

ska hoppa ner under täcket nu och sova,

dissar solot imorgon, får bli någon annan gång.

hörs imorgon, pusss <3

 

              

bilder från i fredags innan fikan med jeffe och jessi

och sen från sleepover hos Jeffe, också i fredags! :) (y)

Av elin borg - 14 februari 2010 16:09

nu sticker jag o mamma till mona & jan och äter middag och myser :)

pusss på er <3

Av elin borg - 14 februari 2010 11:11

har käkat frukost nu, somnade på soffan igår :p

känner mig mer förkyld idag än jag gjorde igår tyvärr. ;/ jag tror inte att jag kommer kunna sjunga imorgon på vår alla hjärtansdag konsert heller tyvärr.

Ajja får bli en annan gång då väl´. känns bara som om alla blir besvikna, har hänt en gång innan att jag ställde in för jag kände att jag inte övat så mkt och var väldigt osäker på den jag skulle sjunga då.

men ja när min tid är kommen så blir det säkert jättebra.

jag kan sjunga men är så täppt  näsan så det bli heeeelt fel ibland.

men jaja, idag vet jag inte vad som händer. Mamma snacka om att åka skidor någon stanns. men jag får se om jag följer med..

ha det bra, pusssss.

Och grattis till Pallekuling som fyller sjutton år idag :) <3


  

Grattis bästa :*

Ovido - Quiz & Flashcards