elinnnborg

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av elin borg - 13 februari 2010 22:25

klockan är inte ens halv elva och mamma har redan somnat och jag och Orvar är dom end som är pigga.. kollar på film på femman med jim carey*? somnar nog i soffan  ist. är lite depp eftersom alla är på fest och har roligt medans jag ligger hemma, halvsjuk och dann.. men ja man ska ju inte klaga. hade faktiskt jätte mysigt igår med jennifer och jessica <3

ni är bäst :) Nej tillbaka till Jim på 5an nu.

ha så kuligt, hörs imorgon.

POSSSSS!

 

                                                / elinnnborg

Av elin borg - 13 februari 2010 19:59

nu har jag sett big mama,  mega bra :P

& min mamma har gjort middag nu så nu ska vi sätta oss och käka och se melodifestivalen, mamma köpte godis som tur var också ;) haha

sen sa vi ha det mys ikväll bara!

possssssss <3

Av elin borg - 13 februari 2010 17:21

pizzabullarna blev mega goda!

jag är faktiskt bäst på allt :) japp, det är nog så höhö

så jag satt och smaskade på några sånna och tittade på mr and mrs. smith :)

mamma kommer inte hem förrens om två timmar & vet inte vad jag ska hitta på tills dess.

kanske ännu en film?

tänker inte sitta här och deppa iaf :P

 pusshej <3

gammal bild  (:  

Av elin borg - 13 februari 2010 14:24

haha, tkr ni ite det är kul när jag är sjuk?

knappt någon som kollade igår :P

men ja jag är typ frisk nu

igår fikade jag först med jessica o jennifer sen åkte vi hem till jennifer och åt middag och snackade skit hela kvällen, jag sov där men jessica drog hem vid halv 12 :)

nu bakar jag pizza bullar och mamma är iväg och drejjar ellr hur det stavas med några tjejer.

hon kommer hem sen vid sju så ska vi äta mysig middag och titta melodifestvalen :)

det är fest idag som jag egentligen vill på, men nu tyckte ju mamma såklart att jag skulle vila eftrsom att jag inte är riktgt bra ännu.

och det är ju rätt klokt egentligen ;)

haha. hon är faktiskt det ibland mamma :P

men nu får jag gå ut och titta till bullarna så inte orvar har käkat upp alla :P haha

puss på er <3


Ovido - Quiz & Flashcards