elinnnborg

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av elin borg - 27 februari 2010 23:51

TJENA!

är hos jennifer nu, fest hos martina men vi drog över till jeffe ett tag!

ska snart tillbaka .

skriver sen.

glömde kameran hemma så ni vet :(

pusss

Av elin borg - 27 februari 2010 12:46

godmorgon!

det blev pannkakor till frukost idag igen, det är så smarrigt!

man får passa på nu när man har tid till det :P

har tittat på Camp Rock de är skit bra tkr jag, kan se den hur många ggr som helst :s

väntar på att vampire diaries ska bli klar men det tar väldigt långtid  så får nog vänta länge.

vill göra något roligt idag i ochmed att det är typ sista lediga dagen innan skolan börjar igen.. men har inte hört något som händer ikväll så vet ni något skriv till mig ;)

dyker väl upp ngt i sista minuten som vanligt!

men nu ska jag väl se en film till eller något på tv..

hörs sen!

pusspuss <3

Av elin borg - 27 februari 2010 00:41

I dont wanna play that part!


Hejsan!

Det har varit en mega mysig dag för min del,

var på centersyd först och handlade lite kläder, ni får se bilder :) + en klänning men mamma skulle ge mig den i födelsedags present så den får ni se när jag fyller år ;)

och sen åkte vi till Mona & Jan och åt middag och sen sockerkaka format som ett hjärta skit fint :)

sen åkte vi ner till malmö och kolla melodifestivalen allihopa 10 st från släkten typ :)

det var mkt kul, jag fotade och filmade en massa, men ingen av filmerna funkade att lägga in på videofy.me men ni ser ju det imorgon på tvn endå ;) fast inte allt ju..

Jag tyckte att sibel, neo & anna var bäst iaf.

ni kan ju säga vad in tyckte imorgon ;)

Ska se Glamorama nu och kaske vampire diaries elller sova

klockan är ju trots allt rätt mkt  och har varit en häktisk dag :P hänt mkt hela tiden! men det gillar jag :)


Men vi hörs imorgon!

puss & kram <3


tröja från vila  

tröja från gina tricot

skjorta från Gina

byxdress från cubus

MÅNS ;) haha fick ju tag i en fin min där!   :)

något kill band, helt okej låt men texten va ju nte lika bra :P IDIOT hette den..

Anna från idol :)

Pernilla Walgren kommer inte ihåg vad dom hette heller..

Neo

Sibel, ser ut som hon inte rakat sig på flera år! HAHA men det är bara en skugga som tur är! ;)

Måns och Christine

Måns och Christine i mff kläder ;)

syster :)


DET VAR VAD JAG HADE ATT BJUDA PÅ IDAG :):)

possssss <3

Ovido - Quiz & Flashcards