elinnnborg

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av elin borg - 6 februari 2010 22:53

hej :)

jag ligger i sängen och tittar spider-man 2 nu. :)

somnar nog efter den :)

varit en bra dag hos mormor & morfar och pizza o melodifestivalen med pappa :)

får se var morgondagen tar vägen,

nattinatti

puss:*

Av elin borg - 6 februari 2010 20:00

  

Favorit i repris , jag tkr om badkar! ;* 


*NYÅR

    

Av elin borg - 6 februari 2010 19:38

PICT!

från igår, fredagen den 5 februari!

o apropå datum, i torsdags var det två år sen jag blev tillsammans med mitt ex, haha jag har glömt ta bort påminnelse, för jag satte det på mobilen när vi var tsm för att jag inte skulle glömma att vi hade en månad osv, så det ringde i torsdags, jag bara vafan händer idag? så kom jag på det -.-'

suck! aja. nog om honom nu, (Y);)


Hallå, dagen efterelinnnn' ;)

  

fia & jag  

jag och en klump jeffe  

shake  

wowowow  

inte jag iaf!  

HAKORNA*  

natte  

douglas & hanna  

elin & alfred typ  

jag alfred simon  

Maria och jeffe 

jag & Jessi  

 

Elin elin och jessi  

maria sanna , mf..   

jeffe & simon  

simon  

robin morten elias 

 

elin & jessica  

hanna & hanna  

kan sanna kan sanna kan sanna dricka sprit?   Matilda amanda och kajsa <3 

amanda kajsa maria  

elin o jessica  

jeffe och jag  

elin o jessica  

hannax2  

hanna   

elin o jessica  

-.-'  

jessi och hanna  

Natte :)  

:O  

ojsan?  

huh  

elin ;)  

jennifer och sanna 

 


Jeffe

Me ;*

     

Jag

natte o jeffe  

matilda *;  

elin;*  

Jag & Jeffe  

Kajsa ;*  

Matilda ;*  

 

JAG :D

  

Jag ;* 

Av elin borg - 6 februari 2010 17:32

hemma från mormor och morfar ;D

fikade lite där och kollade fotboll med moffe ;) haha

nu ska jag o pappa hämta pizza och handla godis,

ikväll blir det väl melodifestivalen med pappa och helene skulle väl också komma om jag inte har fel för mig :)

blir en lugn kväll ikväll!

hittade bilder från julafton som jag varit av med, dom var på kamera minnet :P alltså det inbyggda ;P så har nt sett dem :o men igår blev de ngt klabb så såg jag dom :) vilket var bra, lägger in alla bilderna lite senare när jag käkat och så !

(K)

pusss på er <3

Av elin borg - 6 februari 2010 13:47

godmorgon!

nu har elin åkt, matilda sticker väl snart.

har käkat frukost och så. mamma kom nyss hit och vi ska köra till mormor & mofar när matilda åkt hem;*

hörs sen !

pusspuss

Av elin borg - 6 februari 2010 04:13

gonatt..

hehe

är hemma nu äntligen

mega ont i fötterna iaf!

ska sova nu :) kollar mtv tills jag somnar!

elin & matilda ligger i det andra rummet och sover.

kom hem för en halvtimme sen..

mega kul var det ikväll,

tack alla mina underbara vänner!

PUSSSSSSs & Godnatt!

<3

 

bilder och all annan info kommer imorgon ;)

gömde kameran efter ett tag så där är inte så jätte många tyvärr ;/

Ovido - Quiz & Flashcards