elinnnborg

Alla inlägg den 8 februari 2010

N

Av elin borg - 8 februari 2010 22:04

NATTINATTI!

Av elin borg - 8 februari 2010 20:01

godkväll godkväll

idag har varit ännu en lugn dag.

Imorse bjöd jag över Caroline på våfflor med grädde :) mumsigt!

när vi gluffsat i oss vars två våfflor begav vi oss mot skolan.

slutade tre och tog skolbussen hem till mamma som jag ska vara hos nu i två veckor,

packade upp mina saker sen kom pappa och vi bjöd honom på middag och pratade lite om veckan och så.


Jepp och såhär kommer min vecka att se ut:

Tis - Nationella i svenska, redovisning av min pool på tekniken..

Ons - Karlslundsbadet med högstadiet, träna & plugga

Tors - nationella i svenska, uppsats i tre timmar -.-' fika med jessica och elin kanse fler  :*

Fredag - kanske tjejmiddag eller fest ? :)

lörd - ? :) FÖRSLAG?

sönd - VILA

 

POSSSSSSSSSSSSS <3

Av elin borg - 8 februari 2010 19:56

här är lite fler bilder från i fredags! ;*


                                        

Ovido - Quiz & Flashcards