elinnnborg

Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

you would not belive your eyes..

Av elin borg - 24 februari 2010 23:06

hello ;)

är hemma nu, ska se glamorama nu och sen  sista avsnittet som man kan ladda ner av vampire diaries ;D höhö

har haft en väldigt bra och mysig dag idag med mina underbara vänner.

tog några foton på restaurangen men annars inga, dom kommer kanske in imorgon :)

på fredag ska jag se genrepet av melodifestivalen med mamma syster och ngra andra i släkten :D gjorde vi förra året också, fick det av mona och jan i julklapp, är inte så mkt för melodifestivalen men det ska faktiskt bli kul det var kul förra året, fick endå se agnes darin och några fler kändisar förra gången. vet inte vilka som ska uppträda i helgen men det är säkert någon rolig ;D haha iallafall Måns ;) söt är han!

snart är lovet slut, har haft ett bra lov än så länge men kan bli roligare ju :)

nej ska inte tråka ut er längre, har inget vettigt att prata om ändå ;)

puss på er <3

 NATTI

 
 
Ingen bild

shanning :P

25 februari 2010 16:11

du har skrivit snart är lovet snart, ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin borg - 28 februari 2011 00:17

Heeej!   som ni säkert märkt har jag bytat blogg, eller slått ihop mig med jesse. på : http://jesselle.devote.se   och där går det väl bra, blir iaf fler inlägg när man är två! så ni som inte läst det så hittar ni mig där nu iallafall :...

Av elin borg - 31 december 2010 13:06

heej! säger gott nytt år nu för jag kommer ju nt sitta vid datorn inatt ;) kommer bli en helt wonderful dag. men  dock inte mitt hår, längtar tills vi ska börja med hår i skolan, och det ska vi nu efter lovet! (Y) vet inte heler hur jag ska smi...

Av elin borg - 30 december 2010 00:09

hej. eftersom att jag och jesse är så tighta och att jag alltid är med henne ändå, och att vi är bästisar och typ världens bästa bästisar. så kom jag precis på att vi kan göra en blogg tillsammans ist så sumpar vi denna kassa bloggen som jag knap...

Av elin borg - 28 december 2010 21:48


ja jag vaknade av att jag grät i min dröm, så jag låg och andades sjukt konstigt sa johanna, jag sov hos henne inatt nere hos frida i hennes lägenhet som johanna passar, vi hade en jätte mysigt kväll igår och titta på film. iallafall så kommer jag ...

Av elin borg - 27 december 2010 01:54


hejhejhej :)   är väldigt dålig på att blogga nuförtiden, eller ja alltid egentligen men dåligare nu när jag inte skriver förhoppningsvis haha.   har inget speciellt att skriva, skriver bara f´ör att alla klagar  på att jag inte skriver. så...

Ovido - Quiz & Flashcards