elinnnborg

Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

the morning after dark

Av elin borg - 18 februari 2010 18:30

hej allihopa!

blev jätte nöjd med redovisningen idag! gick skit bra faktiskt :)

och matte provet gick också bra! :D

så en bra skoldag idag!

bara imorgon kvar sen är det lov! som verkligen är efterlängtat :D

jepp, efter skolan gick jag hem till pappa, sen kom mamma och hämtade mig och johanna, har ätit hemma gjord pirog nu, mumsigt.

snart ska jag och mamma sticka till gymmet och träna en timme typ.


imorgon blir det skolan, ska skriva en engelskuppsats, öva inför nationella då. och vet inte om vi skulle redovisa om en konstnär på bilden också, men vet inte om jag kan göra det för jag kommer inte ihåg konstnärens efternamn xd

men annars får jag nog göra det nästa gång för vår lärare är så snäll ;P

haha, sen efter skolan ska jag hem och duscha, göra vid mig lite och så sen ska vi till mormor & morfar och äta smörgåstårta och fira morfars födelsedag. :)

Sen blir det nog fest i häljarp efter det.


lördag tänkte jag sola på dagen och vara med Jeffe, sen på kvälen ska vi till Elin Hansson för hon ska ha tjejmiddag och övernatting tror ja det blir där ;d


söndag blir det kalas i kävlinge klockan ett och äta mumsig middag där ;)

sen vet jag inte  vad som händer på kvällen..


sen har jag inte så många planer för lovet än, bestämde med Matilda att vi skulle käka lunch på asian palace någon dag iaf och sen blir det väl leka med Jeffe o Jessi mkt får jag hoppas, :) och några fester, maddes och chilla och bara njuta av att vara ledig ;)

hehe.

men jag skriver ju vad jag hittar på dagligen så ni missar inget :D

nä nu ska jag ta på mig träningskläder!

pusspuss <3


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin borg - 28 februari 2011 00:17

Heeej!   som ni säkert märkt har jag bytat blogg, eller slått ihop mig med jesse. på : http://jesselle.devote.se   och där går det väl bra, blir iaf fler inlägg när man är två! så ni som inte läst det så hittar ni mig där nu iallafall :...

Av elin borg - 31 december 2010 13:06

heej! säger gott nytt år nu för jag kommer ju nt sitta vid datorn inatt ;) kommer bli en helt wonderful dag. men  dock inte mitt hår, längtar tills vi ska börja med hår i skolan, och det ska vi nu efter lovet! (Y) vet inte heler hur jag ska smi...

Av elin borg - 30 december 2010 00:09

hej. eftersom att jag och jesse är så tighta och att jag alltid är med henne ändå, och att vi är bästisar och typ världens bästa bästisar. så kom jag precis på att vi kan göra en blogg tillsammans ist så sumpar vi denna kassa bloggen som jag knap...

Av elin borg - 28 december 2010 21:48


ja jag vaknade av att jag grät i min dröm, så jag låg och andades sjukt konstigt sa johanna, jag sov hos henne inatt nere hos frida i hennes lägenhet som johanna passar, vi hade en jätte mysigt kväll igår och titta på film. iallafall så kommer jag ...

Av elin borg - 27 december 2010 01:54


hejhejhej :)   är väldigt dålig på att blogga nuförtiden, eller ja alltid egentligen men dåligare nu när jag inte skriver förhoppningsvis haha.   har inget speciellt att skriva, skriver bara f´ör att alla klagar  på att jag inte skriver. så...

Ovido - Quiz & Flashcards