elinnnborg

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

tisdag

Av elin borg - 2 februari 2010 18:36

hejsan hopsan.

har mega ont i huet, har haft det eda sen jag vaknade i morse,

kunde inte somna inatt, för jag kunde inte sluta hosta. mega jobbigt.

troligen därför jag har ont i huet också.

när vi skulle börja vår lektion efter maten klockan ett så kom en lärare in i vårt klasrum och sa typ att alla skulle gå hem nu för det skulle bli snöstorm och sista skolbussen gick tjugo över ett, så alla blev ju as glada, och jag blev mega glad och vi gick runt och skrek, hha hade slutat tio över 3 annars så det va mega bra (y):)


ja jag sjöng med Agneta idag iaf, till två typ, sen tog jag bussen till jennifers skola och var på deras sista lektion, idrott men jeffe va nt med för hon är förkyld, sen åkte vi ner till h&m och gina, köpte bara ett puder (y) var helt blek så var tvungen att sminka mig haha :P


plus mitt är nästan slut endå så lika bra ! ;)

sen gick vi in till maddes och träffade jessica elin sandra och bella,

vi satt där till nu halv sex.

eller ja jag och jennifer och jessica som blev kvar så länge bara,

jag åt en baguette typ med ost & skinka, drack vatten får ju inte dricka cola för minn tandläkare ;)

sen en negerbulle på det lite senare :)

sen far vi ut i snöstormen

och bussen kom direkt när vi gick ut som tur var :)

nu ska jag o jeffe ner och käka me pappa och sis.

fiskgratäng

blir nog gott,

pussssssssssss <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin borg - 28 februari 2011 00:17

Heeej!   som ni säkert märkt har jag bytat blogg, eller slått ihop mig med jesse. på : http://jesselle.devote.se   och där går det väl bra, blir iaf fler inlägg när man är två! så ni som inte läst det så hittar ni mig där nu iallafall :...

Av elin borg - 31 december 2010 13:06

heej! säger gott nytt år nu för jag kommer ju nt sitta vid datorn inatt ;) kommer bli en helt wonderful dag. men  dock inte mitt hår, längtar tills vi ska börja med hår i skolan, och det ska vi nu efter lovet! (Y) vet inte heler hur jag ska smi...

Av elin borg - 30 december 2010 00:09

hej. eftersom att jag och jesse är så tighta och att jag alltid är med henne ändå, och att vi är bästisar och typ världens bästa bästisar. så kom jag precis på att vi kan göra en blogg tillsammans ist så sumpar vi denna kassa bloggen som jag knap...

Av elin borg - 28 december 2010 21:48


ja jag vaknade av att jag grät i min dröm, så jag låg och andades sjukt konstigt sa johanna, jag sov hos henne inatt nere hos frida i hennes lägenhet som johanna passar, vi hade en jätte mysigt kväll igår och titta på film. iallafall så kommer jag ...

Av elin borg - 27 december 2010 01:54


hejhejhej :)   är väldigt dålig på att blogga nuförtiden, eller ja alltid egentligen men dåligare nu när jag inte skriver förhoppningsvis haha.   har inget speciellt att skriva, skriver bara f´ör att alla klagar  på att jag inte skriver. så...

Ovido - Quiz & Flashcards