elinnnborg

Alla inlägg under december 2009

Av elin borg - 18 december 2009 12:09

Äntligen är det lov! :)

jag & carro kom lite sent till kyrkan så jag kom inspringandes mitt i första låten (Y) woho bra elin ;D haha.. nejmen agneta bara log och vinka dit mig, hon kan aldrig bli sur alltså! haha. Jag & Pamela sjöng ju en låt tillsammans och det gick bra :) sen sjöng Agneta en jättefin sång också som jag filmade, kan kanske lägga ut den sen tog några bilder också som får komma in lite senare för jag har sladden hos mamma..

ska kolla på playa del sol nu och drömma mig bort till värmen haha ;)

Sen kör pappa mig & johanna till mamma så ska vi mysa och äta kinamat.(y)

var inne hos lena & robin en sväng också, var tvungen att pausa för det var så kallt och halt att jag inte orkade gå ända hemså jag lånade ett par skor av lena! Synd att inte jeffe va hemma :( Ska kanske träffa Patricia ikväll också, men bara kaanske om det blev någon fest (y) känner inte för högklackat ikväll iaf, jaghar halkat typ 7 ggr redan!

Vi hörs senare! :* pusspusssssss

Jag, Caroline & Fia, någon vecka sen, röda läppstiftsdagen (y)  

Av elin borg - 17 december 2009 19:33

kära bloggen! ;*

jag ska inte sjunga solo imorgon, agneta var inte i skolan idag så vi hann inte öva. men ska sjunga duett med Pamela och sen med kören såklart (:

sen slutar vi! äntligen lov! :D

Jag var hos carro och pröade klänningar, tog med tre hem så ska tänka på vilken jag ska ha ;d var nere i stan innan också skulle hitta en kofta och det gjorde jag, och köpte ävven en ring :) och så såg jag dom guldiga pumpsen från h&m igen, alltså jag är rätt sugen på att köpa dom till nyår, fina & billiga ;) haha. nejmen sen är ju risken att det är många som har dom, och det vill man ju inte. så får se om jag hittar ett par andra istället (y)

gjorde fiskpinnar när jag kom till mamma, fick plattången idag också, den var väl bra. föväntade mig bättre men den är okej (: märket är GA-MA.

beställde den från bangerhead.com rabatt december ut tror jag det var! toppen (y)

ska packa och så sen kör mamma mig till pappa igen så soer jag där!

ska nog ut o gå en runda med koffs också.

förresten så bestämde jag och mamma att vi ska börja träna på gym efter nyår så vi är snygga till sommaren! hihi.

pusspuss <3


  

Jag och mina fårskor ;* haha

Av elin borg - 16 december 2009 22:21

lite bilder som jag glömt att lägga in :)

från lucian i kyrkan i södags, julbak hos oss och besök i höllviken hos marie alex & carolina <3


  

min fantastiska musiklärare Agneta, som sjunger underbart vackert!

kören sjunger i kyrkan (:  

Alex och Jag, vita som snö är vi  (:  

tuffingar (h)  

jag & Alexandra  

jag, alex & Carolina 

Jag & Carolina <3  

Av elin borg - 16 december 2009 22:01

åh, man vinner ju aldrig i kenzas julkalender! :(:(

ska sova nu iallafall imorgon är det skolan igen, usch kommer bli ruggugt kallt  när jag ska ut till bussen 7 imorgon bitti! uughh.. Men fint är det här ute!

efter skolan går jag till pappa, pröva min nya plattång som kom idag (Y) och pröva klänning, hinner inte köpa någon ny tills på fredag tyvärr.. så ska se om caroline har någon fin man kanske kan låna eller så får jag ta någon gammal :) sen tar jag bussen igen till mammi, packar alla saker jag behöver till fredag sen kör hon mig till pappa igen så sover jag där :):)

nu ska jag nanna till Yiruma - river flows in you :*

pusss

Av elin borg - 16 december 2009 20:55

Nu ska jag ta mig en kladdkaksmuffins och ett stort glas mjölk och sätta mig i soffan och kolla på paradise hotel! det är så himla bra. :*


<3

Av elin borg - 16 december 2009 20:53

underbart! <3

Av elin borg - 16 december 2009 17:21

Har varit hemma hela dagen, kollat film, bakat kladdkaksmuffins och sånt härligt ;)

åt pecis middag med mammi, ska kolla tv och ta det lugnt, har fortfarande ont i huvudet.. :( paradise ikv också ;*

och tvådagar kvar till lov! ska bli så himla skönt, sjunga solo själv på frredag igen, men nu i kyrkan för mååååååååååååååååååånga människor ;O;D haha hoppas det gå bra, men man måste ju pröva någon gång, misslyckas man så är  det bara att börja om igen :) men det ska säkert gå bra!

ska till pappa imorgon, plattången har kommit och ska sova hos honom imorogn för annas får jag gå upp mega tidigt på fredag ! ;D

pussar!

  

Av elin borg - 16 december 2009 00:42

sa ju att jag skulle lägga upp ett videoklipp när jag sjöng,

tacka carro som filmade idag ;) & koffe som var vänlig och la ut den på youtube ;)


Jag vet att det blev fel lite här & där 

men vem gör inte fel ibland? ;)

Only hope, vanligtvis sjunger Mandy Moore ;)

Ovido - Quiz & Flashcards