elinnnborg

Alla inlägg under december 2009

Av elin borg - 3 december 2009 22:03

All I want for christmas is uuuuuuuu!


plattång

kamera

kavaj

solkort?

parfym, heiress

pengar

:):)

 

Nu sitter jag här smom en gammal tant och broderar en blomma,

som senare ska bli en kudde.. hrm? jaja, jag ska fan ha bra betyg för detta, sitter inte och syr frivilligt kan jag lova xD

aaaojao, peter & eddie åkte ut från paradiset, både bra och dåligt ja tyckte peter va snügggg ju :(

Jag & syster tar tåget kvart i 3 imorgon, bli middag i malmö också :)

pappa ska äta middag ute me jobbet så passar bra ! (y)

nej nu ska jag fortsätta med att vara en sur gammal tant, sen nanna så man är pigg och glad och kan shoppa loss ;)

Nattinatti gullungar! ;*

Av elin borg - 3 december 2009 19:19

Hej alla mina underbara läsare.

 

tur att ni är kvar fast jag inte skrivit på tre dagar.

fööööööööörlåt så mkt, men jag har mina skäl!

i måndags var jag i skolan, men märkte redan på morgonen att jag var påväg att bli sjuk, jag hade mkt rätt och när jagkom hem från skolan gick jag direkt och la mig, var hemma på tisdagen också och orkade inte ens öppna datorn!

 

och igår då så kände jag mig lite bättre så jag åkte på studiedag till campeon i hbg och var med dom och fick se hur det är i klassrummen och på lektionerna och så, och ja jag ill fortfarande gå där, jättejättejätte gärna! :) underbara lärare och elever!  skolan är helt enkelt är allt jag önskar mig!

jag blev kvar i hbg och tittade lite med matilda ochcarolin, köpte bara ett par lacktights, skulle behöva vanliga också som gått sönder. -.' suck.

när jag kom hem var jag tvungen att plugga satan till två prov jag gjort idag, ekonomi och matte. jag trror jag klarade båda, kändes bra, men återstår att se om lärarna också tyckte det gick bra ;)

Så nu är jag iaf helt tillbaka! redo för en massa nya inlägg!

 

idag bli det inte så mkt plugg, ska sy lite och göra klart engelskboks recensionen.. så annars blir det att ta en dusch och kolla mammas pojkar och paradise hotel, hörde också att det ar jackie som vann hela skiten, får se om det är sant:P  jag ville inte veta ve som vann så är jätte sur på sis som sa det till mig :( så därför var jag tvungen att säga det till er (:  mohahaha.

Imorgon ska vi till malmö och shoppa, Har redan köpt en kamera och ska beställa en ny plattång också, till mig i julklapp, sen ska jag även beställa en ny kavaj (Y) har lite pengar kvar så få se vad det blir imorgon ;)

Men det får ni veta då!

duschen kallar!

måånga pusssssar & kramar. E

Ovido - Quiz & Flashcards