elinnnborg

Alla inlägg under december 2009

Av elin borg - 6 december 2009 20:34

blev goda kakor och bakelser hos faster som fyller 45 år.

´blev fiskpinnar till middag sen när vi kom hem, har läst lite om august strindberg läs anus stringberg.. har prov på honom imorgon , han kunde ju inte varit LITE intressantare? hrm..

aja, jag ska ut och gå en runda med koffs här i lilla byn ;d

tagit på mig mössa och jogging byxor och tjocktröja, blir dunjackan och stövlarna, riktigt kallt ute! men behöver snacka av mig lite haha :D plus så var det längesen vi träffades (:

Pousssss <3

 

 

innan idag

redo att gå ut, med mössan på! :D  

Av elin borg - 6 december 2009 14:05

kollar american pie nu, eftersom jag somnade i förrigår när jag o sis skulle se den haha,

och snart blir det ännu ett kalas hos faster. (:

pussssssssssssssss ;*


  

Av elin borg - 6 december 2009 12:45

Godmorgon! :)

Jag var ju på kalas igår kväll, det var jätte trevligt, åt god mat och dricka (:

var inte hemma förrens tio & då kollade jag och pappa på beck, sen somnade jag i soffan (:


lite bilder på mitt nya fina hår kanske? :D


         

E

Av elin borg - 5 december 2009 16:43

nu sticker jag på kalas i kävlinge,

hinner inte lägga upp bild på håret nu, men gör det när jag kommer hem!

pusspuss :*

Av elin borg - 5 december 2009 15:22

Här får ni lite bilder från igår + nu när jag färgar håret.

Ska föna håret nu sen får vi se hur det blev, ser bra ut änsålänge iaf ;)

POUSS ;*


hår toning

värmeskydd nerd glasses 

linne från gina

färgar håret

nörden ;)

Middag på entré 

Johanna äter

Nörden väntar på mat ;)   

 

sis väntar på sin mat :)

syslöjd ;*  

 

Min fina blomma ;d

Fia (:  

Innan jag begav mig av till skolan igår ;D

:):)  

 

elinnnborg' 

Av elin borg - 5 december 2009 12:49

TJA!

nu är jag vaken åt pecis lite yoghurt till frukost :)

ska väcka johanna nu så vi kan fixa våra hår nu!

lägger in bild sen på hu det blev såklart :)

pusspuss :*

Av elin borg - 5 december 2009 00:03

Vi är hemma nu :)

var i malmö i stan sen på entré också,

Det blev oxfilé pommes & bea sås till middag.

handlade värmeskydd till håret, nerd glasses,hårtoning & ett vitt linne :)

nu ska jag och johanna kolla american pie och äta ostkrokar* choklad & coca cola! :) mumms, imorgon blir det kalas i kävlinge, ska tona håret imorgon också, får hoppas det blir bra! :)

pusssspuss & sov gott! <3

Av elin borg - 4 december 2009 07:42

jag har kollat julkalendern och gjort vid mig nu, ska gå till carro snart och sen åka till skolan =) sen direkt till malmö

så nu hör int mer av mig förrens ikväll tyvärr ;)

I want your looooove

Ovido - Quiz & Flashcards