elinnnborg

Alla inlägg den 1 mars 2010

hej

Av elin borg - 1 mars 2010 21:58

Hejhej

är med caroline nu,

har varit hos tandläkaren också idag kom på det imorse.

så var jag där en timme tidigare för jag läst fel på tiden!

åkte hem till mamma och sen körde vi ner i stan igen, lagade två hål på en kvart så det var inte så stora hål ska dit igen nästa måndag och laga ett till som var lite större :( behövde ingen bedövning idag men kommer nog behöva det nästa gång, hatar det!

Sen körde vi hem och åt lite sen till gymmet vid 8 och träna med mamma.

hon körde mig hem sen och jag lagade fiskpinnar och potatis mos, Ska snart in i duschen och carro ska hem igen (:


och jag har blivit helt jävla beroende av vampire diaries, vaknade 15 ggr inatt!

och kunde inte somna om igen kl fem i morse, så jag kollade ett avsnitt till!

sen somnade jag en kvart och drömde om det igen!

i dag har jag trott att jag mer eller mindre är en vampyr haha!

och somnade i en halvtimme hos mamma innan också och då drömde jag om det ännu en gång!

HATAR DET, måste kunna få sova ju.


usch ja men där är inte fler avsnitt ute än så får väl vänta ett tag till att se dom andra endå.. vilket nog är lite bra för jag är lite FÖR insatt nu.

så nu rekomenderar jag er att INTE se det :o

ni kan bli vampyrer ;) hahaha


nej nu ska jag gå! ha det bra

puss 

Ovido - Quiz & Flashcards