elinnnborg

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av elin borg - 27 mars 2010 18:57

hej snabbt inlägg.

glömde tyvärr kameran hos mamma så det blir inga bilder idag.. :(

håller på att göra vid mig nu,

fick min trippeltång som fia köpte till mig igår :)

fick också en skinn jacka och en kofta på kalaset och pengar & godis :P

haha, aldrig fel!

och maten o tårtan var jättegod! :)

pastasallad med kyckling o bacon o massa grönsaker !

och hallon tårta med maräng botten.

skit gott!


är stressad för jag får inte tag på jennifer och jag hade behövt åka o handla läsk också iinnan vi sticker till stan för då har alla affärer stängt.

aja det löser väl sig.

snart kommer jessica så hon kanske kan köpa med sig det påvägen .


vi tar bussen med jennifer kl 9 in till stan :)

ha det så trevligt ikväll!

update imorgon ;)

'pusss

Av elin borg - 27 mars 2010 12:06

hej.

lyckades sno mammas dator haha, :P

ja igår var det mys i hbg, handlade presenter till mig själv, jeffe köpte en jeans jacka och converse.

johanna hittade ingenting :/ brukar vara så att när man väl har en massa pengar hittar man inget men när man knappt har några hittar man mega mkt,

jag hittade mega mkt men hade lite pengar haha :P så det va synd.

hoppas jag får lite pengar nu på kalasen ist :D

Jepp, vi har nästan gjort färdigt allt nu,

mamma är och handlar det sista, hallon och lite så till tårtan (:

kommer nog bli jätte gott,

dock så har jag fortfarande några få störiga blåsor kvar, men skönt att dom flesta är borta iaf.

har nog 4 kvar typ, men en jävligt störig!!!


när vi kom hem igår så åkte jennifer hem, jag hade jätteont i huvudet och hon hade ont i halsen

så jag mamma och johanna var hemma och mös, eller ja vi åt middag sen somnade jag :P

haha :)

har inte orkat äta någonting idag, sparar mig till maten sen ;)


åker hem med mormor & morfar sen när dom kör hem så ska jag göra v mig sen träffa jessica så åker vi till stan tillsammans på fest hos en kompis (:


skriver mer när jag kommer hem till pappa, och lägger in bilder också :)

pusspuss <2

Ovido - Quiz & Flashcards