elinnnborg

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av elin borg - 17 mars 2010 22:54

hello

varit och tränat och solat, har duschat och så nu så ska lägga mig alldeles strax, ska nog läsa lite

först :)

men vet ni vad?

när jag skulle sola så knöt jag banden på bekinin i mitten av ryggen ist så det inte skulle bli något streck där framme om ni fattar, så nu har jag iaf en vit rosett på ryggen, SKIT SNYGGT JU.

nä det är det inte.. nästa gång skippar jag nog bekini överdelen ;)

och jag skippar läsningen nu också, nu börjar csi så det blir det ist ;)

hörs imorgon ;)

och jag lovar att min blogg kommer bli mkt roligare snart, har så jävla mkt skola nu och plugg så det räcker o blir över.

måste ge allt jag har nu..

sov gott!

puss


Elin Borg

TJA

Av elin borg - 17 mars 2010 18:11

står i köketoch gör pannkakor nu til mig och mamma,

ska bli smaskens, skit hungrig.

sen blir det sola och träna.

jennifer var här en stund innan också och pratade lite.

space buddies var mega gullig haha :P


nej men nu bränns pannkakorna säkert så får gå nu

puss

Av elin borg - 17 mars 2010 14:31

Hejhej :)

är hemma idag för jag och mamma försov oss imorse så missade bussen,

mamma hade kunnat köra mig men jag hade ont i huvudet också så bestämde mig för att stanna hemma och vila, så åt frukost och gick och la mig igen, vaknade vid 11 och fixade lite i köket sen gjorde jag lite köttbullar & mackisar till lunch och kollar film nu,

såg precis a message in a bottle, den var jätte bra :) och nu ska jag se space buddies :P hehe

tror att vi ska träna ikv fast jag varit hemma, iaf sola (:

pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards