elinnnborg

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av elin borg - 30 mars 2010 23:18

mohahaha

Av elin borg - 30 mars 2010 22:44

såp bubblor från tiger.

tröja från h&m

tröja från kappahl

malin

Jesse 

bajs  

svin :P  

malle  

mumms, mc me jeff innan idag

tequila

jeff o cheeseburger

mums  

snögging  

alala

gottt  

lalal  

hmmakvll  

jess  

Js  

hihi  

igen..  

:P  

MUMS  

BAKAD POTATOES   

:D  

Jag   

jess  

gottiiiii   ..


haha jag bara äter och äter..

Just nu sitter jag hos jennifer och äter chips..

jag fyller år om 2 timmar ;)

puss

Av elin borg - 30 mars 2010 13:56

Imorgon fyller jag 16 år :)

hihi.


men nu sitter jag iaf bara i sängen,

tänkte hoppa in i duschen strax, sen får vi se om koffe hör av sig om vi skulle gå en runda, rätt så fint väder nu ju :)


jag har precis sett på det 15 avsnittet av vampire diaries som äntligen kommit ut :P

kan resten komma nu eller? haha det var skit dålig bild kvalle på den, asså den bytade bild varannan minut typ haha, men jag var tvungen att se det endå, jag hörde ju iaf vad dom sa och det är viktigast!


sen såg jag ett avsnitt av how to make it in america också :)

och ätit godis till frukost, men få väl gå ner och ta något riktigt nu, hatar att äta frukost på frukosten, vill ha middag till frukost  istället!


jaja, lägger in bilderna lite senare.

pusspuss

Av elin borg - 30 mars 2010 00:31

är hemma nu

eller ja fö en timme sen typ kom jag hem :P

oaooa hämtade mig vid tolv hos malin,

vi stack inte dit förrens vid tio tio typ så satt vi vid datorn, åt godis, sen satt vi bara och snackade om allting i en och en halv timme :)

det var jätte mysigt iaf!

älskar verkligen att prata, hahaha:)

påtal om att prata så har jag och koffe inte varit ute och gått på ett bra tag så vi bestämde att vi skulle det imorgon så vi får prata lite :p haha

egentligen bryr inte jag mig om promenade, så kul att prata. höhö :)

orkar inte lägga in bilderna från idag nu tyvärr.

felåååååt (A)

imorgon kväll är dom garanterat uppe här iaf!


det har varit mega mys dom här dagarna faktiskt :)

hihi, imoron har jag inte bestämt mer än med koffe.

och på ons ska vi ju käka ute, på basse blir det nog,

sen på kvällen ska jag o jessi på bio ju, & någon mer tror jag :)


nä nu ska jag väl snart sova tror jag :)

förresten, så tänkte jag ha en bloppis om någon är intresserad?:D

min syster som håller på och rensar garderoben (:

pusss & godnatt <3

Ovido - Quiz & Flashcards