elinnnborg

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av elin borg - 20 mars 2010 11:30

morning guys/gys!

hööhö

är fortfarande lika förkyld tyvärr!

middagen igå var sjukt god,

ni vet att jag alltid äter kycklingspett med ris o jordnötsås när jag äter på någon thai/kina restaurang :p så jag var ju tvungen att pröva det på basse/ basilika ;)

det var den godaste jag någonsin smakat, så  när jag är sugen på det ska jag käka där ist nu :) men det är ju jättegott på china palace också så jag kanske kör varannan eller ngt :D

mamma åt samma som mig och hon tyckte likadant, jessica sa dock att hon inte alls tyckte om såsen, men jag gillade den mkt bättre, där var jordnötter i den , allltså man kände dom och det gör man inte på china.. (Y) mums, man fick riktigt mkt också, fick 5 spett och en stooor skål ris, så det både räckte och blev över, lämnade kvar två spett, och nu bara ångrar man det när man är hungrig, haha skulle tagit med dom hem ;):P

undra om man får det :P det borde  man få tkr jag iaf när man får så mkt:P

vet någon om det är take away på basilika förresten? (:


iaf, sen åkte jag hem till jessica senare körde hennes mamma oss till en fest i dösjebro, som inte var så jätte rolig, så vi tog tåget hem till häljarp sen vid 23 tiden, så gick vi hem till kim på en annan fest då, var där till ett sen kom mamma och hämtade mig :)


ja och nu när jag vaknade så prövade jag dom shortsen jag sydde upp igår, som inte passade då, men nu passade dom iaf. så tyvärr caroline , men jag behåller dom :P(A) prövade dom med ett par tights under igår så kan vara därför + att man är väl som smalast på morgonen, eller?:P haha. kännsså iaf.

ja så bev skit glad iaf, dom sitter ju inte lika pösigt men endå skit fina, ska lägga in bilder sen på båda jag sydde upp.

och sen har jag foton sen jessica klippte sis och när jag o mamma åt igår också :)


nä nu ska jag äta lite frukost.

ha en bra dag peoples!

PUSS <3

Ovido - Quiz & Flashcards