elinnnborg

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av elin borg - 28 mars 2010 22:02



Av elin borg - 28 mars 2010 21:08

http://www.metroonstage.com/artist/jennifer-theander


lyssna på jennifers låt,

är så stolt över henne :)

min bästa vän <3

pussssssss

Av elin borg - 28 mars 2010 20:56

kalas

orvar

..

orvis

tröja jag fick av Jennifer & Johanna :)

skinnjacka, av mormor & morfar 

pastasallad

gotti

;D

jag & orvis.

haha :D orvar ''dödar'' mig :o

älskling

<3

kylling.

jeff

jag

:P

Jeff & jojo

:P

jeffe

yre jäkel

jojo

:P

:P

(:

Av elin borg - 28 mars 2010 19:00

kalaset slut och alla har åkt hem,

nu är det pizza dags!

jag och pappa kör o hämtar nu :P

blir en med fläskfilé, banan curry, baernesås och sånt gott:P

lyckat kalas iaf, fick pengar och ett armband :P

har inte fått av mamma & pappa än,

det får jag på ons ju :)

ajja

hörs sen, pusss <3

Av elin borg - 28 mars 2010 13:07

håller på med tårtan nu, släkten kommer om två timmar.

då bjuds det på massor av kakor o tårta :P haha


nejmen igår, kom jessica hit vid sju, vi gjorde vid oss och dansa o hade skoj här hemma innan vi mötte jennifer vid bussen och åkte till stan, väntade 20 min på bussen i regnet jadå ..

sen hem till sandra och där va de fest :)

det var roligt som jag skrev inatt:) lena hämtade oss vid 2 eller 3, vet inte riktigt eftersom man ändrade om klockan :o

haha :P men nu är kl iaf kvart över ETT :)


men vi stannade statoil påvägen hem och jag tog en hamburgare :P

sen sov jag gott :):)


ja efter kalaset kommer jessica hit så ska vi nog leka med jeffe o josse också :)

blir nog en mys kväll, får se :)

skiver mer senare bby.

puss

Av elin borg - 28 mars 2010 03:13

det var roligt ikväll :)

inte så himla mkt folk men det blev endå jätte trevligt hos Sandra ikv :)

kom nyss hem och nu blir det sängen för min del.

sov gott allesammans!

puss nattinatti! <3

Ovido - Quiz & Flashcards