elinnnborg

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av elin borg - 6 mars 2010 18:20

har varit upptagen igår och idag så har verkligen inte hunnit skria någonting här men ska iaf berätta vad jag gjort :)

igår efter skolan tog jag och syster bussen in till stan och kollade affärer och åt lunch på 261, cesar sallad mkt gott!

sen stack jag och mamma och tränade, sen hämta jennifer och körde hem till pappa och duscha sen hem till jessica och gjorde vid oss där.

vidare till Sebbe och förfesta där, sen in till stan :) sen gick jag och Jennifer hem (:

pratade lite med mamma när jag kom hem,

hon har fått en facebook kompis från boston haha :P intressant!


ja imorse vaknade jag vid 10 och gjorde pannkakor och sen satt jag på balkongen och solade lite, skitskönt!

Sen åkte vi till min kusin på kalas i lödde han fyllde fem år :):)

påvägen hem plockade vi upp jessica i häljarp och nu ska vi laga middag tsm och sen vet jag inte, ska höra runt lite vad som händer, för festen vi skulle till blev inställd :/


så skriver lite senare,

blev några foton igår, kommer upp lite senare!

pusspuss <3

Ovido - Quiz & Flashcards