elinnnborg

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av elin borg - 9 mars 2010 19:39

hej, förlåt att jag inte skivit så mkt på sista tiden, igår hann jag inte alls..

jag tkr det är jättekul att blogga så jag ska inte sluta men har lite dåligt med tid ibland,

jag gå faktiskt sista månnadera i nian u, det är nu det gäller om jag ska komma in på någon bra skola liksom, hoppas ni förstår det och kan glädjas med mig sen om jag får bättre betyg!


jag har pluggat senn jag kom hem idag klokan 4 och nu är klockan tjugo i åtta.

starkt jobbat tkr jag, men jagg behövde det eftersom att igår sket jag i det helt och hållet.

var hos tandläkaren efter skolan sen körde vi hem och gjorde mat och sen fastnade jag vid tvn när jag egentligen skulle pluggat och sen duschade jag, sen kommer jag inte ihåg mer men jag antar att jag måste ha somnat då någonstans..

hade iaf kvar den satans bedövningen till kl 7 typ :s sjukt obehagligt är det, men det gjorde inte ont att laga hålen iaf, eller det vvar ju inte skönt, ja det var obehagligt det också faktiskt ..


jaja, men idag har jag som sagt inte gjort mer än o pluggat, skolan var som vanligt, fast vi hade fotboll på idrotten och jag gjorde 3 mål så sa han som står i kiosken då att alla som gjorde mål skulle komma till han imorgon i kiosken då, så skulle vi få ngt det var bara tre st som gjorde mål, jag i vårt lag och sen matilda och philip i det andra laget men dom gjorde bara vvars ett så dom fick bara en vvanlig bulle mdans jag fick en bulle med bulle hahaha ;D

visst är man kung? (H)

aa och sen blev 150 kr ur hannas jackficka stulna också så vi letade och misstänkte skurkan typ hela eftermiddagen vi hade en riktig utredning och fick utesluta vissa eftersom vi sett dom och sånt haha ;D

det var faktiskt kul så vi återgår till letandet av skurken imorgon,


och seriöst så blir jag rädd ibland, känns som om jag bor på ett psykhem när jag är i skolan, folk som kissar och bajsar i duschen på idrotten? och det var en kille som brände av sitt hår och klippte av allt sen inne på 5 olika toaletter så det låg hår överallt? och detta med pengarna som blev stulna, inte ens på sin egen skola ska man kunna ha ynka 150 kr med sig?

tur man slipper ifrån psykhemmet om 3 månader!

och våren kommer nu närsomhelst känner jag på mig,

så då ska jag köpa

converse röda svarta & vita, skinnjacka, jeansjacka, jeansshorts, massa fina tights, olika jeansplagg, kjolar, färgglada tröjor och nya nagellack

det är så  härligt att handla kläder till vår och sommar!

nä nu måste jag plugga lite mer för jag har hemkunskapsprov imorgon!

oh jag fick vg på labbrapporten och redovisningen jag gjorde för ngn vecka sen! hoppas jag gjort frågorna bra så hon kan höja mitt betyg till vg i teknik! :)

ja det bli bättre och bättre, har jag tur klarar jag det i

hemkunskap, idrott, biologi ,syslöj och kanske bild :)

ja man kan ju alltid försöka .

skriver nog inte mer idag, ni får ursäkta mig men nu tkr jag faktiskt att jag skrivit mega mkt, haha lite för mkt kankse.. :O


puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards