elinnnborg

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av elin borg - 3 mars 2010 23:21

nu är jag typ klar med allt jag skulle göra,

blev ingen bakning men snodde lite chips av jeffe.


jag läste alla siderna på religionen först o gjorde lite svenska och idrott,

sen gick jag och carro ut en runda o satte oss ner vid klubbstugan och skrev lite på vår idrotts lektion, ska göra klart det i skolan med fia då också :)

sen gick jag in om jennifer påvägen hem och snackade lite om helgen och frammåt  ;D

kom hem elva och duschade då,  nu ska jag lägga mig inne hos syster på madrassen där som jag sovit i sen i måndags :) faktiskt mkt mysigare att sova där inne!

plus där känner jag mig tryggare och kan sova bättre!

kommer nog inte klara att bo själv på ett jävla bra tag.

får flytta ihop med en kompis först väl eller om man har pojkvän då, det vet man ju aldrig ;)

haha


nä men nu ska jag krypa ner under täcket!

nattinatti folks <3

Av elin borg - 3 mars 2010 19:52

HEJSAN!


i skolan idag gjorde vi inte speciellt mkt förutom att jobba en massa. :s

fick reda på nationella prov i svenska del 1 läsförståelsen, vilket jag inte alls blev nöjd med, trodde att det var mycket bättre än vad det tydligen var ..

jaja man kan ju bara hoppas på att dom andra delarna var lite högre betyg då.


men iaf, jag och matilda gick en halvtimme tidigare för vi skulle ta bussen in till stan på hemligt uppdrag igen ;)

sen stack vi ner till stan och jag skulle köpa ett par solglasögon jag spanat in sen långt tillbaka på team sportia och så köpte jag äntligen dom ;)

älskar dom!

slänger in ett foto på dom lite senare. :) 149 kostade dom! (y)


Sen gick vi ner på två sex ett och köpte ceasar sallad o toast och drack cola och bara njöt ett tag på uteserveringen :) hoppas det fina vädret håller i sig nu ett tag! vill kunnna avända mina brillor ju ;) hehe nej men ka gärna bli vår nu så man får använda lite tunnare kläder!


Pappa hämtade iaf mig i stan sen vid 4 när matilda skulle få massage ;)

sen gjorde jag fiskpinnar o pommes, fish n' chips ;)

sen när ja käkat så gick jag upp och la mig på en madrass på johannas rum och somnade xD haha

så sov jag till nu, nu ska jag plugga

men vet inte riktigt om jag ska göra någon smet eller ngt gott, är mega sugen på något sött, det var jag igår också men jag fick nöja mig med lite vanilj yoghurt då. men idag ska jag nog faktiskt blanna ihop nått ;)


Imorgon har vi läxa ja :o juste

haha tur jag kom på det, ska göra ett egen lektion på idrotten

sen måste jag plugga på provet tills på fredag också, hinduismen och buddhismen .. snacka med johanna om vi skulle in till stan imorgon också,

om det är fint väder då tänkte vi ta en fika i solen :)


vet inte vilken ordning jag ska göra någontng just nu :o

ikv behöver jag iaf:

duscha, plugga! pluggar nog först :o

sen ska jagg nog baka ngt därmellan ;D

hehe, kan skriva sen vad jag bakade och vilken ordning det blev och när duschade JAG :O HAHA


POSSSSS <3

Ovido - Quiz & Flashcards