elinnnborg

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av elin borg - 15 mars 2010 21:50

TJA

kollar hollywood fruarna nu, diggar maria som fan,

men herregud vad dom andra tanterna skämmer ut sig alltså!

stackars deras barn (I)

snart är det petra mede show iaf ;)


ja idag har jag inte gjort ett skit iaf, eller ja jag var ju i skolan,

gjorde köttbullar o mackisar när jag kom  hem (y)

sen dess har jag kollat glamourama, pappas flicka och hollywood fruarna då ;)

imorgon ska jag carro o fia hålla i idrottslektionen, ja vi får ju se hur det går! (y) nejmen det går säkert super!

sen ska jag plugga för vi har svenska prov på en massa ord o ordspråk :p jobbigt -.-'

men måste göras!

på tors kommer jessica hit efter skolan så ska hon klippa syster och kanske mig liiite :P sen ska vi fika lite och planera helgen.

blir fest på fredag iaf tror jag, sen får vi se vad som väntar ;)


posspossssss & sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards