elinnnborg

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av elin borg - 18 mars 2010 21:41

beställt nu :P

ångrade mig lite så ska kolla vissa saker i affären ist men jag beställde jeans shorts, höga shorts, ballerina och ett par andra skor men kilklack och dragkedja i mitten (y) längtar tills det kommer! tar alltid så lång tid från h&m tyvärr, men hoppas det är värt att vänta på.. :( längtar jätte mkt efter jeans shortsen! skit fina såg dom ut så hoppas dom passar och sitter bra bara!

 ska strax sova, ha det bra. bjuder på en gammal bild för jag har inte kommit ihåg att fota alls nu under veckan, fotade när jessica klippte syster bara men pallar inte lägga in dom nu när jag knappt har några att lägga in ;)

så dom kommer väl i helgen!

puss på er och sov gott <3

  

Av elin borg - 18 mars 2010 20:14

lalalla:D jessica har stuckit hem och jag är mega trött,

sa nog läsa lite eller kolla tv, ska nog se Hibbs snacka om kokain på svt 21.30 :P

läste att hon skulle vara med där på hennes blogg kan väl nog bli bra :o


skönt med fredag imorgon,

ska leka med jessica och är bjudna på en fest men har inte bestämt vad vi ska hitta på än.

ska fråga mamma om hon kan hjälpa mig att beställa från h&m katalogen nu, skit mkt fint ju! gud, kan sommaren komma nu eller?

allt är fint på sommaren, på vintern är allt så jobbigt med stora feta jackor o skor, men snart får vi ha våra  nya jeans plag & skinnjackor, converse eller ballerina eller andra nakna sandaler.

herregud vad jag längtar (y)


puss på er lovers.

  

Av elin borg - 18 mars 2010 17:19

tjena hallå

skolan idag, sen på någon företags mässa på infarten med alla nior,

sen förflyttade vi oss en bit och käkade på mc donalds mkt gott!

sen tog jag bussen hem med ludvig och johan, tog typ tjugo minuter -.-'

sen kom jessica och johanna så fikade vi lite och nu blev jessica precis klar med johannas hår, så nu ska vi väl chilla ett tag (:

inga läxor till imorgon vad jag vet :D

skönt!

pusspuss <3

Ovido - Quiz & Flashcards