elinnnborg

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av elin borg - 2 mars 2010 20:40

hejsan, inget kul alls att berätta idag faktiskt..

efter skola lagade jag middag, köttbullar & makaroner sen gick jag och la mig och vaknade inte förrens nu halv nio.

ska ta ngt att äta nu sen plugga lite.

Pusspuss :) <3

Av elin borg - 2 mars 2010 07:35

bilder från lördags


god middag :* 

Mums :P

pappa och ''planka'' haha hade inga plankor så fick bli på en plåt ist :p

men det blev lika gott så ;)

pappa är stolt xD  

Plåt/planka :P 


Dagens, igår :p    

Av elin borg - 2 mars 2010 07:29

tja.

sov faktiskt bra inatt, sov på en madrass inne hos johanna,

först drömde jag om vampyrerna, så vaknade en gång men sen vet jag inte vad jag drömde..

ska äta nu sen till skolan!

hörs sen, pusssss <3

Ovido - Quiz & Flashcards