elinnnborg

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av elin borg - 29 mars 2010 21:30

:D:D:D:D:D:D: mwihihii

Av elin borg - 29 mars 2010 20:30

hejsan allihopa!

är hemma hos en viss jessica lernesjö nu.

vi ska snart ut och gå till malin.

ska väl snacka skit och äta godis som vi var inne och köpte hos simon på hemma kväll innan idag :)

vi har också varit på maddes och ätit bakad potatis, och jag köpte två tröjor och ett par byxor som ni får se imorgon ;)

har fotat lite idag också (;


handlade fett med godis också, vi var inne på lagert till och med för vi ville ha en godis, eller jessica ville tvunget ha den sorten fast den inte var framme, så vi fick gå in på lagret o plocka lite där ;) hahaha

vi är så jävla coola ;)

sen träffa vi fia påvägen hem, på bussen.

så snabt inom mig och jag bytade om och så sen kom jesses mamma och hämtade oss, vi åt lite fisk pinnar här och nu ska vi gå och fetta oss med malin :)

jag fyller år om två dagar hihi :)


då är planerna att vi ska ut o äta sen tänkte jag o jessica gå på bio, kanske någon mer följer med? :)

aa, vi får se.


nu drar vi!

pusssss

Av elin borg - 29 mars 2010 13:12

godmorgon allihopa, everybody!


igår kom jessica efter vi käkat pizza,

hon åt också det ;)

ja, vi satt typ bara vid datorn och kolla film och käka popcorn och sånt mysigt :)

sen somnade vi vid 3 eller ngt kanske ;d


nu ska vi käka frukost!

puss på er.

<3


Jag & jessi ( clownen) <3

jag & jeff. vi är inte så vita på riktigt, hahaha! (Y)  

Ovido - Quiz & Flashcards